ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل کیفری در شیراز

بهترین وکیل کیفری در شیراز

بهترین وکیل کیفری شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

اگر می خواهید در پرونده های کیفری، حکم تبرئه دریافت کنید، به مهارت ها و تخصص یک وکیل کیفری نیاز خواهید داشت. سجاد محمدی با سال ها تجربه گسترده در این حوزه، به عنوان یکی از بهترین وکلای این حوزه معرفی می شود. شما می توانید، پیگیری کل پرونده مورد نظر را به این وکیل چیره دست بسپارید و نگران نتیجه دادرسی نباشید. بهترین وکیل کیفری شیراز در چند اقدام کلی پیگیری پرونده مذکور را انجام می دهد:
تشکیل جلسات مشاوره اولیه
در بخش اول جلسات مشاوره ای با موکلین برگزار شده و جزییات کار از آن ها دریافت می شود. به این ترتیب بهترین راهکارها برای رسیدگی به پرونده و دفاع از موکل انتخاب خواهند شد. در این مرحله، موکل باید شرح دقیقی از کلیه اتفاقات و رخدادهای پرونده در اختیار وکیل قرار دهد. کلیه مدارک و اسناد موکل در این مرحله به وکیل ارائه می شوند و مطالعات مربوط به آن ها آغاز خواهد شد.
ارائه راه حل
وکیل کیفری در شیراز راه حل های منحصر به فردی در خصوص رسیدگی به این پرونده ها ارائه می دهد. پس از انجام مطالعات اولیه و برگزاری جلسه مشاوره با موکلین، سجاد مجمدی بر اساس داده های اولیه، راهکارهایی برای دفاع از موکل انتخاب می کنند. پایه و اساس این راهکارها، اسنادی است که در ابتدای کار جمع آوری شده اند. با استفاده از این راهکارها شخص دید بازتری نسبت به پرونده مذکور خواهد داشت و روند کلی دادرسی برنامه ریزی خواهد شد.
دفاع از متهم در دادگاه
بهترین وکیل کیفری شیراز پس از طی مراحل نام برده شده و مشخص کردن نحوه دفاع از موکل بر اساس اطلاعات پرونده، بهترین روش های دفاعی در دادگاه را انتخاب می کند. پس از تکمیل تحقیقات در جلسات مربوط به پرونده، روز دادگاه فرا می رسد و وکیل باید بر اساس داه های به دست آمده، دفاع از موکل خود را انجام دهد. سجاد محمدی با تسلط کافی بر قوانین این حوزه، همواره بهترین دفاعیه ها را در اختیار قاضی پرونده قرار داده و بر رای و نظر او به خوبی تاثیر می گذارد.

وکیل کیفری کیست و چه تخصص هایی دارد؟

هر عملی که در قانونی کشور ما جرم انگاری شده و برچسب جرم بر آن زده شود، به عنوان جرایم کیفری معرفی می شود. این جرایم در اصطلاح حقوقی در مجموعه پرونده های کیفری مورد بررسی قرار می گیرند. برای هر یک از این جرایم در قانون مجازات اسلامی، مجازات به خصوصی تعیین شده که در برخی موارد سنگین و دشوار است. این جرایم ناشی از فعل یا ترک فعل هستند و به سبب انجام یا عدم انجام برخی اعمال، اتفاق می افتند. این جرایم در دو دسته خصوصی و عمومی پیگیری می شوند. بهترین وکیل کیفری شیراز در حوزه پرونده های کیفری در چند مرحله به دفاع از موکل خود می پردازد.
وکیل کیفری در چه پرونده هایی تخصص دارد؟
این وکلا در خصوص رسیدگی به کلیه پرونده های حوزه جرایم کیفری مهارت هایی دارند:

  1. پرونده های پیچیده قتل زیر نظر این وکلا به خوبی حل و فصل می شوند و در نهایت بهترین رای برای طرفین دعوی صادر خواهد شد.
  2. پرونده های مربوط به سرقت و مصادیق آن
  3. انواع جرایم سایبری و رایانه ای که به تازگی گسترش یافته اند زیر نظر بهترین وکیل کیفری شیراز به خوبی رسیدگی خواهند شد.
  4. پرونده های کلاهبرداری در همه زمینه ها و مصادیق مرتبط به آن
  5. پرونده های خیانت در امانت
  6. پرونده جرایم اختلاس در ابعاد مختلف

در خصوص هر یک از این پرونده ها قوانین متعددی وجود دارند که گاها پیچیده هستند؛ به این ترتیب افراد بدون آگاهی کامل از قوانین و شرایط هر یک قادر به حضور در دادگاه و دفاع از خود نخواهند بود. وکیل کیفری شیراز، خدمات شایسته ای در خصوص هر یک از این پرونده ها در اختیار موکلین قرار می دهد.
اقدامات اولیه وکیل برای دفاع از پرونده کیفری
هر وکیل کیفری پس از توافق با موکل خود در خصوص حق الوکاله، شرایط رسیدگی به پرونده و حضور در دادگاه، اقداماتی را برای دفاع از موکل خود انجام می دهد. پس از تکمیل پرونده بر اساس جزییات موجود، مبلغی برای آغاز کار و باطل کردن تمبر وکالتنامه به وکیل پرداخت می شود. سپس وکالتنامه به امضای متهم پرونده یا سایر طرفین دعوی می رسد. در این بخش لایحه ای تنظیم شده و از مستندات پرونده کپی برداری خواهد شد. وکالتنامه وکیل مورد نظر در دفاتر الکترونیکی ثبت شده و روند رسیدگی به پرونده در دادگاه آغاز می شود.
قاضی پس از دریافت این لایحه، پرونده را برای نت برداری وکیل ارائه می دهد. وکیل کیفری در این مرحله رونوشتی از جزییات پرونده به دست می آورد که دفاع از موکل را برای او ساده تر می کند.
تعیین نحوه دفاع از پرونده کیفری
بهترین وکیل کیفری شیراز بر اساس شواهد و مستندات موجود در پرونده و قوانین موجود، نحوه دفاع از موکل خود را مشخص می کند. پس از تعیین مقررات موجود در حوزه جرایم صورت گرفته، وکیل پرونده استراتژی خود را در مسیر دادرسی مشخص می کند. در این مرحله هر سند جدیدی که بتواند به روند دادرسی کمک کند در تصمیم گیری وکیل تاثیرگذار خواهد بود. با در نظر گرفتن تمامی راهکارها و اقدامات اولیه، شانس پیروزی در دادگاه و رسیدن به نتیجه ایده آل افزایش می یابد.
جلب رضایت شاکی پرونده
یکی دیگر از مهمترین اقداماتی که وکیل کیفری انجام می دهد، تلاش در راستای جلب رضایت شاکی پرونده است. وکلای کاردان این حوزه به خوبی می توانند با طرف دعوی پرونده به مصالحه برسند و مشکل را با روش های ساده ای برطرف کنند. جلب رضایت شاکی پرونده در بسیاری از پرونده های کیفری بیش از هر چیز به نفع متهم خواهد بود. پس از جلب رضایت، تبرئه متهم میسر خواهد بود و در برخی جرایم که امکان تبرئه وجود ندارد، حداقل مجازات برای مجرم در نظر گرفته می شود.

وکیل کلاهبرداری

Divorce 6

کلاهبرداری می تواند در موارد مختلفی اتفاق بیفتد. به عنوان مثال جعل امضا یک نوع کلاهبرداری است. کلاهبرداری می تواند سایبری یا سنتی باشد. برای پیگیری هر نوع کلاهبرداری بهتر است مراحل قانونی را به همراه یک وکیل طی کنید.

وکیل قتل

Divorce 5

متاسفانه در هر جامعه ای جرم قتل می تواند اتفاق بیفتد. اگر شما مورد تهاجم مجرمین این دسته قرار گرفته اید هرگز به تنهایی اقدام به شکایت و طی کردن موارد قانونی و دادگاه ها نکنید. در مورد پرونده های قتل همراهی یک وکیل الزامی محسوب می شود.

وکیل مواد مخدر

Divorce 6

با رشد نرخ مصرف مواد مخدر در جوامع مختلف، جرائم مربوط به این حوزه نیز افزایش پیدا کرده اند. در مورد مواد مخدر، مصرف کردن یا توزیع کردن و اقدام به خرید فروش می تواند جرم محسوب شود.

وکیل آدم ربایی

Divorce 5

 آدم ربایی از دسته جرائمی است که مطابق قانون اسلامی پیگیری آن الزام به حضور وکیل دارد. این جرم می تواند در ابعاد مختلفی اتفاق بیفتد و بنابر شرایط رخ دادن جرم، مجازات آن نیز متفاوت است.

نحوه اعلام اعتراض وکیل کیفری

بهترین وکیل کیفری در شیراز در جریان رسیدگی به پرونده در برخی موارد به حکم صادره اعتراض می کند. با اعتراض نسبت به مجازات تعیین شده، پرونده بار دیگر بررسی خواهد شد. قرارهایی مانند منع تعقیب، جلب دادرسی و مجرمیت، قرار بازداشت، قرار موقوفی تعقیب و… به سادگی قابل اعتراض خواهند بود. وکلای این حوزه ادعا می کنند برخی از این قرارها به غلط صادر شده اند و پس از اعتراض، منتظر حکم بعدی خواهند بود.
پس از برگزاری دادگاه مورد نظر و انجام دفاعیات پرونده، اعتراض به حکم دادگاه نیز میسر خواهد بود. در این مرحله وکیل کیفری از بحث اعتراض به حکم یا اقرار استفاده کرده و بر اساس منافع موکل خود عمل می کند. در صورتی که حکم صادره سبب تضییع حق موکل شده باشد، وکیل می تواند تقاضای تجدید نظر داشته باشد.
در مرحله تجدید نظر اقداماتی برای رسیدگی به حقوق متهم انجام شده و وکیل پرونده این مراحل را به خوبی دنبال می کند. وکیل در اعلام اعتراض نسبت به رای دادگاه، تقاضای می کند به امور پرونده با حساسیت بیشتری رسیدگی شود. در این بخش لایحه دفاعیه قانونی وکیل نیز مورد توجه قرار می گیرد. در این مرحله مجددا اقداماتی برای جلب رضایت شاکی نیز انجام می گیرد.
نظارت بر رعایت حقوق موکل
بهترین وکیل کیفری شیراز در مرحله پایان پرونده کیفری، به رعایت حقوق موکل خود پس از اجرای حکم و تعیین مجازات نیز توجه دارد. تلاش برای آزادی مشروط، عفو و… در این مرحله انجام می شود. وکیل پرونده در این بخش تلاش می کند که مجازات بیشتری برای موکل تعیین نشده و حکم به درستی انجام شود. غیر قابل پیش بینی بودن این پرونده ها و حساسیت بالای آن ها نیاز به حضور وکیل را در کلیه مراحل افزایش می دهد. اغلب افراد به تنهایی نمی توانند در روند رسیدگی به این پرونده ها عملکرد خوبی داشته باشند. اثبات حقانیت شما زیر نظر این وکلا به سهولت انجام می شود.

بهترین وکیل کیفری شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

بهترین وکیل کیفری شیراز خدمات مشاوره پیش از شروع دادگاه را با کیفیت بالا برای افزایش آگاهی افراد برگزار می کند. شما می توانید از جلسات مشاوره رایگان سجاد محمدی برای بررسی بهتر پرونده استفاده کنید. اگر ابهاماتی در خصوص قوانین این حوزه و نتیجه احتمالی آن دارید، حتما از این جلسات مشاوره ارزشمند شرکت کنید.
در این مرحله مجازات های احتمالی و روند رسیدگی به پرونده برای موکل شرح داده می شود. شما می توانید پس از دریافت این جلسات مشاوره، تاحدودی آینده پرونده را پیش بینی کنید.
برگزاری برخی از جلسات مشاوره بسته به صلاحدید وکیل مورد نظر به صورت تلفنی، اینترنتی و… خواهد بود. وکیل انلاین کیفری همواره اطلاعات کاملی از روند دادرسی در اختیار شما قرار می دهد. موکلین می توانند به صورت غیر حضوری نیز از خدمات مشاوره رایگان سجاد محمدی استفاده کنند که در وقت و زمان و انرژی آن ها صرفه جویی می کند. این خدمات حرفه ای برای رسیدن به بهترین نتیجه در دادگاه مورد نظر ارائه می شوند.
به طور کلی افراد می توانند در کلیه پرونده های کیفری به دلخواه از خدمات وکیل استفاده کنند. در هیچ یک از پرونده های کیفری، محدودیتی برای دریافت وکیل وجود ندارد و افراد می توانند به سادگی از خدمات وکلای این حوزه بهره مند شوند.

مراحل شکایت کیفری

Divorce 4

تنظیم شکواییه و اقامه دعوی

Divorce 2

تقدیم شکوائیه به معاونت ارجاع دادسرا

Divorce 3

ارجاع پرونده به کلانتری حوزه استحفاظی محل وقوع

Divorce 2

انجام تحقیقات لازم توسط کلانتری

شماره وکیل کیفری شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل کیفری شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل برای شکایت کیفری در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل کیفری شیراز روی لینک بزنید.

وکیل کیفری  در شیراز در حل پروندۀ شکایت کیفری به موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی کیفری

دعاوی این حوزه مربوط به آن دسته از کارهایی است که قانون انجام دادن یا ندادن آن ها را مشخص کرده است. در واقع طرح دعوا در حوزه ی کیفری به معنای درخواست مجازات یا خسارت در برابر نقض قوانین است.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات دعاوی خانوادگی