ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل کلاهبرداری در شیراز

بهترین وکیل کلاهبرداری

جرایم کلاهبرداری در اشکال مختلفی انجام می شوند و با رشد و پیشرفت جوامع، روش انجام آن ها متفاوت خواهد شد. به همین خاطر برای رسیدگی به هر یک از این جرایم از راهکارهای قانونی متفاوتی استفاده می کنند. بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز در راستای رسیدگی به این پرونده ها، خدمات شایسته ای ارائه داده و از موکلین خود دفاع می کند. در طول هر سال پرونده های بزه و کلاهبرداری با موضوعات مختلف روانه دادگاه های حقوقی و کیفری می شوند که روند رسیدگی به هر یک از آن ها با هم متفاوت است.

معرفی سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل کلاهبرداری و خدماتش

جرایم کلاهبرداری در قانون مجازات اسلامی به صورت مرکب مورد بررسی قرار می گیرند. در هر یک از این جرایم، فرد خاطی از اعمال فریبکارانه برای دسترسی به اموال شخص مقابل استفاده می کند. برای پیگیری بهتر روند دادرسی در پرونده های کلاهبرداری، حضور یک وکیل آگاه و باتجربه اهمیت زیادی دارد. سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز با قوانین این حوزه به صورت کامل آشنایی دارد و بر آن ها مسلط است. این وکیل حرفه ای دانش آموخته رشته حقوق بوده و تجربه وسیعی برای رسیدگی به این پرونده ها دارد.
مزایای حضور سجاد محمدی در دادگاه پرونده های کلاهبرداری
با حضور این وکیل باتجربه، پرونده شما در سریع ترین زمان ممکن پیگیری شده و بهترین حکم به سود شما برای آن تعیین خواهد شد. برخی از مزایای حضور سجاد محمدی در این رویه به شرح زیر هستند:

  1. اگر برای اثبات کلاهبرداری به دادگاه مراجعه کنید، حضور یک وکیل به شما کمک می کند که این فرایند را کوتاه تر کرده و در زمان سریع تری به حقوق خود برسید.
  2. سجاد محمدی به جای موکلین خود در دادگاه های مربوطه شرکت می کند و نیاز به حضور شاکی را به حداقل می رساند.
  3. وکیل می تواند اموال فرد کلاهبردار را به نفع شما مصادره کند. انجام کار چندان ساده نیست و سجاد محمدی بر پایه تجربیات وسیعی که در این حوزه دارد این خدمات را ارائه می دهد.
  4. این وکلا می توانند اقداماتی برای استرداد اموال موکل خود انجام دهند.
  5. روند رسیدگی به شکایات موکلین و در صورت تمایل رضایت به فرد خاطی زیر نظر این وکلا با کیفیت بیشتری همراه خواهد شد.

آشنایی با پرونده های کلاهبرداری

بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز به کلیه پرونده های مربوط به کلاهبرداری و مصادیق آن رسیدگی می کند. در این پرونده ها اغلب فرد خاطی از باز پس دادن پول یا مال شاکی سر باز می زند و با فریب افراد، آن ها را برای رسیدن به امور غیر واقع امیدوار می کند. در دنیای امروز کلاهبرداری دسته بندی های گسترده ای دارد که هر یک شامل مجموعه ای از قوانین می شوند. یک وکیل کاردان هر یک از حوزه های کلاهبرداری را به موکلین خود معرفی می کند.
انواع پرونده های کلاهبرداری
تسلط بهترین وکیل کلاهبرداری در شیراز به قوانین مربوط به پرونده های کلاهبرداری، رسیدگی به آن ها را در دادگاه های مربوطه ساده تر می کند. برای بهبود پروسه دادرسی باید نوع کلاهبرداری انجام شده مشخص شود. به همین منظور موکلین در جلسات مشاوره با وکیل، جزییات وقایع را برای وکیل تعریف می کنند. پس از مشخص شدن نوع کلاهبرداری و پرونده پیش رو، وکیل مورد نظر با استفاده از اطلاعات به دست آمده از یک لایحه متناسب با پرونده برای دفاع از موکل خود استفاده می کند. برخی از مهمترین پرونده های کلاهبرداری در سال های اخیر به شرح زیر هستند:

  1. جعل آدرس سایت
    کلاهبرداری های فیشینگ یا جعل آدرس سایت در دنیای مدرن امروز از اهمیت زیادی برخوردار هستند و به میزان بالایی رواج یافته اند. در این روش کلاهبرداری، افراد خاطی، آدرس و ظاهر یک سایت اینترنتی را به دلخواه خود تغییر می دهند. با این روش اطلاعات کارت بانکی افراد را می ربایند و به اموال و سپرده اشخاص دسترسی خواهند داشت. این روش سو استفاده با استفاده از جعل پیام های بانکی و آدرس ایمیل برای دسترسی به اطلاعات بانکی افراد نیز میسر خواهد بود. مجازات این قبیل کلاهبرداری ها بر اساس قوانین موجود بسیار سنگین خواهد بود.
  2. کلاهبرداری پیامکی
    یکی دیگر از پرونده های مهم بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز، مربوط به کلاهبرداری های پیامکی است که با استفاده از قابلیت اس ام اس گوشی های تلفن همراه انجام می شود. افراد در این روش شماره کارتی برای شماره های مختلف ارسال می کنند و با عناوینی مانند به این کارت واریز کن یا این شماره کارتمه! از دیگران درخواست پول می کنند. در طول هر روز بسیاری افراد در حال تبادل شماره کارت برای واریز پول هستند. به این ترتیب احتمال دارد شماره کلاهبرداران را با شماره کارت مورد نظر خود اشتباه بگیرند. بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز با استناد به مفاد قانونی مربوطه به این پرونده ها رسیدگی می کند. پیگیری این پرونده ها و اثبات آن ها در دادگاه کمی دشوار است؛ ولی وکیل کلاهبرداری شیراز این رویه را ساده تر می کند.
  3. کلاهبرداری در پوشش کار خیر
    وکیل کلاهبرداری در شیراز به امور کسانی که تحت عنوان فعالیت های خیریه از مردم پول جمع می کنند رسیدگی کرده و با روش های خاص این قبیل کلاهبرداری ها را اثبات می کند. این افراد اغلب اشخاص عادی را متقاعد می کنند که پولی را برای کمک به موسسات خیریه در اختیار آن ها قرار دهند. این افراد از نیات خیرخواهانه دیگران برای رسیدن به سود و منافع خود سو استفاده می کنند. بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز روش های اثبات این قبیل کلاهبرداری ها را به موکلین خود می آموزد.
  4. کلاهبرداری در زمینه کاریابی
    وکیل برای کلاهبرداری پرونده های بی شماری در خصوص کلاهبرداری و فریبکاری دریافت می کند. یکی از موضوعات پرونده های کلاهبرداری در رابطه با کاریابی است! بسیاری از مردم برای پیدا کردن شغل مورد علاقه خود دچار مشکل می شوند و همین مسئله، زمینه ساز سو استفاده در این حوزه خواهد شد. برخی کلاهبرداران با دریافت پولی از افراد به آن ها وعده می دهند که در دستگاه های دولتی شغل مناسبی برای آن ها پیدا می کنند. این ادعای دروغین هیچ وقت عملی نمی شوند و فرد در نهایت هیچ شغلی برای جویای کار پیدا نمی کند.

روش اثبات جرایم کلاهبرداری

بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز ابتدا باید 4 عنوان اولیه را در وجود کلاهبردار ثابت کند. این 4 عنوان مهمترین اصل رسیدگی به این پرونده ها محسوب می شوند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید:

  • استفاده از فریب و حیله
    بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز ابتدا باید روش های فریبکارانه متقلبین و کلاهبرداران این حوزه را افشا کند. این افراد باید با استفاده از حیله و نیرنگ از اموال دیگران سو استفاده کرده باشند، در غیر این صورت پرونده پیش رو شامل حال قوانین کلاهبرداری نخواهد شد. در این زمینه به مصداق های مختلف کلاهبرداری نیز توجه می شود.
  • استفاده از وسایل متقلبانه
    برای این که انجام کلاهبرداری در این پرونده ها ثابت شود، باید به نوع وسایل متقلبانه نیز اشاره کنید. وکیل کلاهبرداری اینترنتی به کلیه ابزارهای مورد استفاده برای انجام این اعمال مجرمانه اشاره می کند. فرد خاطی باید از برخی وسایل و روش ها برای اغفال دیگری استفاده کند؛ ادعای دروغ گویی فرد خاطی نشان دهنده کلاهبرداری او نیست. به طور مثال در وضعیتی که فردی قول ازدواج به دیگری بدهد و به آن عمل نکند، اگر وسیله ای در این زمینه مورد استفاده قرار نگیرد، کلاهبرداری صورت نگرفته است.
  • تعلق مال به شاکی
    بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز به نوع اموال از دست رفته نیز اشاره می کند. مال از دست رفته در روال این پرونده ها باید متعلق به فرد شاکی باشد. در صورتی که مال از دست رفته متعلق به شخص مجرم باشد که با حیله و نیرنگ آن را از دیگری پس بگیرد، پرونده کلاهبرداری نخواهد بود. این اموال متعلق به مجرم بوده و آن ها را باز پس گرفته است.
  • کلاهبرداری های اینترنتی
    یکی از رایج ترین پرونده هایی که در این حوزه مورد بررسی قرار می گیرند، انواع جرایم رسانه ای و اینترنتی هستند که رسیدگی به آن ها پیچیدگی های خاص خود را دارد. وارد کردن و تغییر دادن رسانه ها و سامانه و ایجاد اختلال در هر یک از آن ها از مهمترین مصادیق کلاهبرداری اینترنتی محسوب می شوند. در هر یک از این پرونده ها از قوانینی که به تازگی در رابطه با کلاهبرداری های اینترنتی تصویب شده اند، استفاده می شود. برای رسیدگی به این جرایم از خدمات پلیس فتا استفاده می کنند.

شماره وکیل کلاهبرداری شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل کلاهبرداری شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل کلاهبرداری  در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل کلاهبرداری شیراز روی لینک بزنید.

وکیل کلاهبرداری در شیراز در حل پروندۀ شکایت کیفری به موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی کیفری

دعاوی این حوزه مربوط به آن دسته از کارهایی است که قانون انجام دادن یا ندادن آن ها را مشخص کرده است. در واقع طرح دعوا در حوزه ی کیفری به معنای درخواست مجازات یا خسارت در برابر نقض قوانین است.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی