ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل قتل در شیراز

بهترین وکیل قتل در شیراز

جرایم سنگین مربوط به قتل، اغلب مجازات های سنگینی به دنبال دارند. وکلای قتل در این حوزه خدمات شایسته ای ارائه می دهند و روال پرونده را برای موکلین و طرفین دعوی ساده تر می کنند. تجربه و مهارت های وکیل انتخابی در جریان این پرونده ها اهمیت زیادی دارد. بهترین وکیل قتل در خصوص پیگیری روال این پرونده ها خدمات شایسته ای ارائه می دهد. شما می توانید از این وکلا برای رسیدن به نتیجه ایده آل خود کمک بگیرید. بهترین وکیل شیراز برای ارائه اطلاعات کامل در رابطه با قوانین پرونده های قتل، مشاوره های رایگانی در اختیار موکلین خود قرار می دهد که مسیر پرونده را بهتر مشخص می کند.

بهترین وکیل قتل شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

در میان ناهنجاری های موجود در جامعه، جرایم قتل همیشه تبعات بیشتری به دنبال دارند. بهترین وکیل قتل در خصوص جمع آوری پرونده ها و مدارک مربوط به جرایم این حوزه در خدمت موکلین عزیز خواهد بود. عدم مراجعه به وکیل در جریان این پرونده ها عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت. سجاد محمدی یکی از برترین وکلای این حوزه است که خدمات گسترده ای در این زمینه ارائه می دهد. حضور موثر این وکیل باتجربه، خسارات این پرونده ها را به حداقل می رساند.
بهترین وکیل شیراز برای پیشگیری از اطاله دادرسی و ضایع شدن حقوق موکلین در جریان این پرونده ها حضور می یابد. در صورت عدم حضور وکیل در این پرونده ها، مشکلات بی شماری به وجود می آید که طرفین دعوی به تنهایی از عهده آن ها بر نمی آیند. سجاد محمدی کلیه به قوانین پیچیده مربوط به این حوزه تسلط دارد. قتل عمد و اثبات آن می تواند حتی به اعدام برسد و سبب از دست رفتن جان متهم شود.

خدمات سجاد محمدی در پرونده قتل
این وکلا در خصوص پرونده های قتل، اطلاعات کافی در اختیار دارند و قوانین مربوطه را به موکلین ارائه می دهند. حساسیت بالای سجاد محمدی در خصوص رسیدگی به این پرونده ها، روند دادرسی را به نفع موکلین هدایت می کند. بسیاری از موکلین در ابتدای مسیر پرونده به وکلای کاردان این حوزه مراجعه کرده و در زمینه رسیدگی به پرونده مذکور اطلاعات خود را تکمیل می کنند. کسب اطلاعات در جلسات مشاوره حقوقی اولین گام برای پیروزی در دادگاه است. کلیه مدارک مربوط به پرونده مذکور توسط وکیل پرونده جمع آوری می شود. بی شک با این روال، پرونده مربوطه کامل تر بوده و مجموعه ای از شواهد و مدارک را در بر می گیرد.

وکیل قتل کیست؟

بسیاری از وکلای حقوقی، یک حوزه مشخص را برای فعالیت های خود انتخاب می کنند و به صورت گسترده در آن زمینه به فعالیت می پردازند. وکیل قتل دانش و تخصص و مهارت کافی برای رسیدگی به این پرونده های پیچیده و حساس را دارد و همواره از بروز اشتباه و خطا در روند رسیدگی به پرونده پیشگیری می کند. با کمک این وکلا می توانید بی گناهی متهم پرونده را اثبات کنید و یا برای احقاق حق خود در دادگاه های قتل، عملکرد بهتری داشته باشید.
آشنایی با جرایم مربوط به قتل
بهترین وکیل قتل به انواع جرایم مربوط به این حوزه رسیدگی می کند. پرونده های قتل در دادگاه های کیفری دسته بندی های متعددی دارند؛ این جرایم به صورت عمد و غیر عمد اتفاق می افتند و هر یک شرایط خاص خود را دارند. بر این اساس مجازات های متفاوتی برای هر یک از این جرایم مشخص می شوند. بهترین وکیل شیراز، برای رسیدگی به هر یک از انواع دسته بندی های پرونده های قتل، اطلاعات کاملی دارد.
قتل های شبه عمد و خطای محض نیز در میان پرونده های پرتکرار این حوزه قرار می گیرند. در صورتی که فرد فقط به قصد کتک زدن به دیگری حمله کند و قصد کشتن نداشته باشد، قتل شبه عمد صورت گرفته و در صورت عدم وجود قصد فعل و قصد نتیجه، خطای محض انجام شده است. برای هر یک از این جرایم همواره مجازات های مشخصی در قانونی کشور ما تصویب شده اند.
نحوه شکایت از جرایم قتل
در پرونده های قتل در هر یک از دسته بندی های نام برده شده، روش طرح شکایت در دادگاه مربوطه متفاوت خواهد بود. اولیای دم در پرونده مذکور، شکایت خود را بر اساس موارد زیر مطرح می کنند:

  1. در مرحله اول شکواییه مربوط به درخواست اولیای دم زیر نظر وکلای این حوزه تنظیم شده و به محضر دادگاه ارائه می شود. توصیه می کنیم تنظیم این شکواییه ها را به بهترین وکیل قتل در شیراز بسپارید. این شکواییه در دفاتر الکترونیکی قضایی ثبت خواهد شد و از سوی مراجع قضایی به آن ها رسیدگی می شود.
  2. در ادامه شکواییه به دادسرا منتقل شده و روند رسیدگی به آن آغاز خواهد شد. بازپرس با در نظر گرفتن اطلاعات موجود در پرونده، تحقیقات مورد نیاز را انجام می دهد. زمانی که بر اساس مدارک موجود، مجرم بودن شخص خاطی اثبات شد، حکم جلب او صادر می شود.
  3. در بخش بعدی قاضی کیفرخواست مربوط به پرونده را صادر می کند.

قتل عمد

Divorce 5

هرگاه شخصی با قصد و نیت قبلی شخص دیگری را به قتل برساند، قتل عمد محسوب می شود. در این شرایط معمولا مجازات پرداخت دیه و قصاص است.

قتل غیر عمد

Divorce 6

قتل غیر عمد زمانی رخ می دهد که فرد قاتل قصد کشتن طرف مقابل را نداشته و این اتفاق به دلایل مختلف مثل عدم مهارت یا حادثه رخ داده است. در این شرایط مجازات معمولا پرداخت دیه خواهد بود.

ادله اثبات جرم قتل

وکیل قتل به کلیه ادله مربوط به اثبات جرایم صورت گرفته نیز اشاره می کند که رسیدگی به این پرونده ها را ساده تر می کند. با تکمیل ادله پرونده، رسیدگی به خواسته های طرفین دعوی ساده تر می شود. برخی از این ادله را در ادامه بررسی می کنیم:

  1. اقرار
    بر اساس ماده قانونی 164 قانون مجازات اسلامی، اقرار فرد متهم برای ارتکاب جرم، یکی از مهمترین ادله پرونده های قتل است. در صورتی که مجرم در جلسه دادرسی پرونده و در دادگاه به ارتکاب جرم اقرار کند، به عنوان قاتل شناخته شده و مجازات خواهد شد. در این شرایط دیگر نیازی به دلایل دیگر برای اعمال مجازات وجود ندارد. قاتل در زمان اقرار باید حتما عاقل و بالغ بوده و شرایط روانی لازم برای اقرار به قتل را داشته باشد. انجام اقرار نباید با اکراه همراه باشد و باید این مهم به قاضی پرونده اثبات شود.
  2. شهادت
    یکی دیگر از ادله پرونده های قتل، شهادت اشخاص ناظر در زمان وقوع جرم است. حضور شاهدین بر اساس قانون 174 مجازات اسلامی، در جلسه رسیدگی به پرونده یکی از محکم ترین ادله پرونده محسوب می شود و قاضی به استناد آن می تواند حکم مربوطه را صادر کند. در خصوص شهادت در پرونده قاتل نیز شرایط شاهدین مورد توجه قرار می گیرد.
    بلوغ و عقل شاهدین و شهادت از روی عدالت از شروط اساسی این ادله در پرونده های قتل محسوب می شوند. قاضی پرونده در خصوص پذیرش این ادله به عدم منفعت شاهدین در جریان پرونده قتل نیز توجه می کند.
  3. ادله قسامه
    سوگند یا قسامه یکی دیگر از ادله پرونده های قتل است که توسط بهترین وکیل شیراز پیگیری می شود. گواه قرار دادن خدا در جریان رسیدگی به پرونده قتل، یکی از مهمترین ادله محسوب می شود که در برخی شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. در خصوص این ادله ماده قانونی 201 مجازات اسلامی تصویب شده که در برخی پرونده ها کارایی دارد. در صورتی که هیچ ادله دیگری برای اثبات جرم وجود نداشته باشد، از ادله قسامه و سوگند استفاده می شود.
    بهترین وکیل قتل می تواند شرایطی به وجود بیاورد که این ادله به عنوان تنها روش اثبات جرایم صورت گرفته مطرح شوند. در این صورت نجات فرد ساده تر خواهد شد. در صورتی که خانواده مقتول نتوانند سایر ادله را به دادگاه احضار کنند، قاضی از این روش استفاده می کند. اگرچه این روش برای اثبات یا عدم اثبات جرم کافی نیست؛ اما قطعا بر رای قاضی پرونده تاثیرگذار خواهد بود.
  4. علم قاضی
    بهترین وکیل شیراز کلیه راهکارهایی که در خصوص رسیدگی به این پرونده ها به کار می روند را پیگیری کرده و با در نظر گرفتن شرایط پرونده از بهترین ادله استفاده می کند. علم قاضی یکی از مهمترین مواردی است که در خصوص صدور حکم تاثیرگذار خواهد بود. قاضی با در نظر گرفتن مدارک و مستندات پرونده به وقوع یا عدم وقوع جرم پی می برد.
    شما می توانید با تنظیم دقیق پرونده زیر نظر وکلای حرفه ای این حوزه، از این طریق بر رای و نظر قاضی پرونده تاثیر بگذارید. هر چه پرونده مذکور کامل تر باشد، شانس بیشتری برای دریافت رای مورد نظر خواهید داشت.

انواع مجازات پرونده قاتل

  1. زمانی که مرتکب قصد انجام جنایت را نداشته باشد، مجازات جنایات عمدی در خصوص وی اعمال نمی شود.
  2. در صورتی که فرد در شرایط بیهوشی، جنون و… جنایات مربوطه را مرتکب شود، مجازات قتل عمد اعمال نمی شود.
  3. قتل در حالت مستی و مصرف مواد مخدر، مجازات قصاص نفس به همراه خواهد داشت.
  4. قتل برای رسیدن به ارثیه هم سبب محروم شدن از ارث و هم سبب قصاص نفس خواهد شد.

مراحل دعاوی قتل

Divorce 2

گزارش به پلیس و طرح دعوا

Divorce 3

مراجعه زوجین به مرکز مشاوره خانواده

Divorce 6

تکمیل تحقیقات

Divorce 4

صدور حکم

شماره وکیل قتل شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل قتل شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل برای قتل در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل قتل شیراز روی لینک بزنید.

وکیل قتل در شیراز در حل پروندۀ قتل موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی کیفری

دعاوی این حوزه مربوط به آن دسته از کارهایی است که قانون انجام دادن یا ندادن آن ها را مشخص کرده است. در واقع طرح دعوا در حوزه ی کیفری به معنای درخواست مجازات یا خسارت در برابر نقض قوانین است.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی