ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل مواد مخدر در شیراز

بهترین وکیل مواد مخدر شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

پرونده های حوزه مواد مخدر بسیار ویژه و حساس هستند و روند رسیدگی به آن ها کمی دشوارتر است. سختی روند این دادگاه ها نیاز به حضور بهترین وکیل مواد مخدر شیراز را افزایش می دهد. شما می توانید برای پیشبرد بهتر اهداف پرونده خود از این وکلای کاردان کمک بگیرید. وکلای این حوزه، با تجربه بالا و آگاهی کامل از قوانین پرونده های مواد مخدر به امور مربوطه رسیدگی می کنند. شما می توانید برای پیشبرد بهتر اهداف خود از خدمات یک وکیل مواد مخدر شیراز کمک بگیرید و به عنوان هر یک از طرفین دعوی از حقوق خود دفاع کنید.
پرونده های حوزه مواد مخدر دسته بندی های گوناگونی دارند و در خصوص هر یک از آن ها قوانین جامع و مشخصی تصویب شده اند. بهترین وکیل مواد مخدر شیراز بر مبنای این قوانین بهترین راهکارهای قانونی را به موکلین ارائه می دهد.
سجاد محمدی به عنوان یکی از برترین وکلای این حوزه روند رسیدگی به این پرونده ها را برای موکلین خود ساده تر می کند. با استفاده از خدمات این وکیل، احقاق حق در دادگاه های مربوطه ساده تر می شود. این وکیل حرفه ای از ابتدا تا انتخابی مراحل رسیدگی به پرونده در کنار موکلین خواهد بود. نفوذ کلام و به کارگیری بیشترین تخصص برای رسیدگی به این پرونده ها از مزایای عملکرد سجاد محمدی در این دادگاه ها به شمار می روند. برخی از قابلیت های سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل مواد مخدر شیراز از قرار زیر هستند.
آگاهی کامل از قوانین
قوانین مربوط به مواد مخدر دائما در حال تغییر هستند. سجاد محمدی با کلیه این قوانین آشنایی دارد و همواره بهترین راهکارهای قانونی را به موکلین خود معرفی می کند. آگاهی از آخرین تغییرات قانونی این حوزه برای انتخاب راهکارها و استراتژی دفاع از پرونده مزایای بی شماری خواهد داشت.
تکمیل اسناد قانونی
یک وکیل حرفه ای اسناد و مدارک مربوط به پرونده را به خوبی جمع آوری کرده و آن ها را برای ارائه به دادگاه آماده می کند. این مدارک گاها در فرایند دفاع در دادگاه مورد استفاده قرار می گیرند. برای کاهش مجازات های احتمالی متهم، باید حتما این مدارک را آماده کنیم.
مذاکرات موثر
بهترین وکیل مواد مخدر شیراز برای کاهش مجازات متهم پرونده، توافقات مفیدی با دستگاه قضایی انجام می دهد. در برخی پرونده ها ارائه اطلاعات کافی سبب تبرئه متهم از جرایم وارده خواهد شد. سجاد محمدی روند رسیدگی به این مذاکرات را به دقت پیگیری می کند.

جرم انگاری در پرونده مواد مخدر

پیش از رسیدگی به خدمات بهترین وکیل مواد مخدر شیراز، باید به مواردی که در کشور ما در خصوص مواد مخدر به عنوان جرم در نظر گرفته می شوند، رسیدگی کنیم. در این حوزه جرایم قاچاق مواد مخدر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و رسیدگی به آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بر اساس قانون 28 مبارزه با مواد مخدر، هر گونه وارد کردن، صادر کردن، ساختن یا تولید این مواد مجازاتی برای افراد خاطی به همراه دارد. کشت آن ها و حتی اعتیاد به این مواد نیز در قانون کشور ما جرم شناخته شده و شامل مجازات می شود. مجازات مربوط به هر یک از این جرایم با در نظر گرفتن نوع مواد مخدر تعیین خواهد شد.

اعمال مجرمانه پرونده مواد مخدر
بهترین وکیل مواد مخدر در شیراز کلیه اعمال مجرمانه پرونده مواد مخدر را به موکلین معرفی کرده و راهکارهای قانونی مربوط به هر یک را معرفی می کند. برخی از این اعمال را در زیر مشاهده می کنید:

  1. ساخت و تولید و صادرات و واردات انواع مواد مخدر روان گردان و مواد صنعتی و غیر دارویی جرم تلقی شده و پیامدهایی برای فرد مجرم به همراه دارد.
  2. کشت خشخاش و کوکا یکی از مهمترین جرایم مواد مخدر در کشور ما محسوب می شود که مجازات سنگینی برای افراد دارد.
  3. کشت شاهدانه به دلیل خواص روان گردان آن در کشور ما ممنوع شده است.
  4. نگهداری از مواد و حمل و ترانزیت آن ها جرم محسوب شده و مجازاتی برای افراد به همراه دارد.
  5. توزیع کردن و عرضه و فروش مواد مخدر صنعتی و غیر دارویی، مجازات سنگینی برای افراد دارد.
  6. بهترین وکیل مواد مخدر شیراز برای رسیدگی به این پرونده ها همواره خدمات شایسته ای ارائه می دهد.
  7. دایرکردن مکانی برای مصرف مواد مخدر جرم بوده و در قانون مجازات سنگینی برای دایر کردن یا اداره کردن این مکان ها تعیین شده است.
  8. استفاده از مواد مخدر صنعتی و سنتی در قانون کشور ما جرم محسوب می شود؛ البته در شرایطی خاص با دستور پزشک جرم نیست.
  9. تولید ادوات مربوط به مصرف مواد صنعتی و سنتی جرم است.

یکی از خدمات بهترین وکیل مواد مخدر شیراز رسیدگی به پرونده های قرار دادن و جاساز کردن مواد در بار افراد دیگر به منظور متهم کردن آن ها است. این پرونده های مجرمانه پیچیدگی های خاص خود را دارند و حضور وکیل برای حل و فصل آن ها اهمیت دارد.
قوانین حوزه مواد مخدر
یکی از مهمترین مزایای حضور وکلای کاردان این حوزه، رسیدگی به قوانین تصویب شده در رابطه با مواد مخدر و پیگیری پرونده مذکور بر اساس این قوانین خواهد بود. قانون مبارزه با مواد مخدر از سال 59 تصویب شده و در سال های 67 و 76 مورد بازنگری قرار گرفته و لایحه های متفاوتی به این قوانین اضافه شده اند. این قوانین تعیین کننده مجازات مربوط به هر یک از پرونده های حوزه مواد مخدر هستند.
وضعیت روانی مجرم در پرونده های مواد مخدر
بهترین وکیل مواد مخدر شیراز همواره به وضعیت روانی متهم یا مجرم در پرونده های مواد مخدر رسیدگی می کند. آنچه در این پرونده ها اهمیت دارد، شرایط روحی و روانی فرد در استعمال مواد یا سایر جرایم این حوزه است. در این زمینه به نکات زیر توجه ویژه ای می شود:

  • مجرم باید بداند که ارتکاب به جرایم مربوط به مواد مخدر جرم محسوب می شود. این شرط اولیه یک قاعده مفروض است؛ یعنی پیش بینی می شود که همه مردم جامعه مصرف مواد مخدر و هر گونه ارتباط با آن را جرم می دانند.
  • اطلاع از مواد مخدر در زمان خرید و فروش و حمل و نقل نیز مورد بررسی دادگاه مربوطه قرار می گیرد. بهترین وکیل مواد مخدر شیراز به این موضوع اشاره می کند که آیا موکل می دانسته که مواد موجود، در میان مواد مخدر دسته بندی می شوند یا خیر.
  • سو نیت عام شخص مجرم نیز برای رسیدگی به این پرونده ها ارزیابی می شود. البته انگیزه افراد در پرونده های مواد مخدر هیچ تاثیری ندارد. در دفاتر قضایی عنصر روانی را در خصوص این پرونده ها مفروض می دانند.
  • اصل برائت در دادگاه نیز یکی از مهمترین نکات پرونده های مواد مخدر است. این شرایط زمانی به وجود می آید که متهم در خصوص جرایم صورت گرفته ادعای بی اطلاعی کند.

مواد مخدر صنعتی

Divorce 6

با توجه به وزن مواد مخدر صنعتی مانند هروئین، مرفین، کوکائین و دیگر مشتقات شیمیایی این مواد که کشف و ضبط می شود، مجازات می تواند متفاوت باشد. مجازات حمل یا خرید و فروش یا استعمال مواد مخدر صنعتی معمولا سبک تر از مواد سنتی است.

مواد مخدر سنتی

Divorce 5

مجازات مواد مخدر سنتی از قبیل تریاک و یا مخدرهای مشابه مانند بنگ و چرس و شیره و سوخته تریاک نیز با توجه به وزن مواد کشف شده محاسبه می گردد.

مجازات ماده ی روانگردان گل

Divorce 6

 مجازات مصرف یا خرید و فروش ماریجوانا معمولا سبک تر از مواد مخدر دیگر است. در این صورت مجازات می تواند با جریمه ی نقدی یا شلاق همراه باشد.

مجازات قرص های روانگردان

Divorce 5

در وزن های پایین، مجازات قرص های روانگردان می تواند ضربات شلاق یا جریمه ی نقدی باشد. در وزن های بالاتر ممکن است حکم حبس نیز بریده شود.

مراحل شکایت پرونده مواد مخدر

Divorce 4

تشخیص و گزارش

Divorce 2

تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات

Divorce 3

دستگیری و بازجویی

Divorce 6

تدابیر پس‌از حادثه

Divorce 2

دادرسی و مجازات

Divorce 4

ترکیب تدابیر

Divorce 6

پیگیری و نظارت

Divorce 3

آموزش و توصیه عمومی

مهمترین وظایف وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر شیراز وظایف خطیری برای رسیدگی به این پرونده ها بر عهده دارد. برای آشنایی با وظایف این وکلا فهرست زیر را ارائه می دهیم:

  1. خدمات پرونده مواد مخدر
    اولین گام در روند رسیدگی به هر پرونده ای، آگاهی از قوانین موجود است. در بخش مشاوره و ارائه خدمات به موکلین، راه حل های درست و اصولی بر مبنای شرایط پرونده ارائه می شوند. این خدمات برای هر پرونده ای مزایایی به دنبال دارند؛ چرا که دانش و تجربیات وکلای کاردان مواد مخدر بیشتر از مردم عادی است.
  2. دفاعیات به نفع موکل
    در صورتی که موکلین در دادگاه اسناد و مدارکی در دست داشته باشند، وکیل پرونده با استناد به همین مدارک، دفاعیات مورد نیاز را تنظیم خواهد کرد. در صورتی که وکیل مورد نظر تخصص کافی برای رسیدگی به این پرونده ها را داشته باشد، دفاعیات وی سبب کاهش مجازات یا اثبات بی گناهی وی خواهد شد.
  3. مذاکره
    یکی دیگر از مهمترین اهداف بهترین وکیل مواد مخدر شیراز مذاکره با دادستان و قاضی پرونده است که برای کاهش حکم صادره و مجازات فرد خاطی مزایای بی شماری به همراه خواهد داشت. قدرت عملکرد وکیل برای انجام این مذاکرات از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه انتخاب بهترین وکیل مواد مخدر
برای انتخاب بهترین وکلای این حوزه باید حتما به چند نکته اساسی دقت داشته باشید:

  • رزومه وکیل مورد نظر را در جریان رسیدگی به پرونده های مشابه بررسی کنید.
  • خدمات وکلای این حوزه را با هم مقایسه کنید.
  • هزینه های تعیین شده توسط وکیل را با نرخ قانونی وکلای پرونده های مواد مخدر تطبیق دهید و از معقولانه بودن هزینه ها اطمینان حاصل کنید
  • به تجربیات اطرافیان در رابطه با تخصص وکیل اعتماد کنید.

مشاوره رایگان در مورد وکالت مواد مخدر با سجاد محمدی

یکی از امتیازاتی که بهترین وکیل مواد مخدر شیراز برای موکلین خود در نظر گرفته ارائه مشاوره های کاربردی پیش از آغاز روند رسیدگی به پرونده است. در صورتی که می خواهید در جریان این پرونده ها به بهترین نتیجه دست پیدا کنید، حتما باید بر اطلاعات پرونده مسلط باشید و قوانین این حوزه را بدانید. به این ترتیب آینده پرونده مورد نظر بیشتر مشخص می شود. سجاد محمدی در جلسات مشاوره که به صورت رایگان برای موکلین برگزار می شوند، کلیه اطلاعات مورد نیاز برای رسیدگی به پرونده های مواد مخدر را در اختیار مراجعین قرار می دهد.
پس از برگزاری جلسات مشاوره، موکلین در خصوص انتخاب وکیل پرونده نیز تصمیم گیری می کنند. با در نظر گرفتن حساسیت موضوع، حضور یک وکیل مواد مخدر در شیراز برای رسیدگی به امور اهمیت زیادی دارد. هزینه خدمات این وکلا بسیار به صرفه تعیین شده و در مقایسه با خدمات آن ها مبلغ بالایی ندارد. شما می توانید با انتخاب سجاد محمدی به عنوان وکیل پرونده های مواد مخدر به بهترین نتیجه در جریان این پرونده ها برسید.

شماره وکیل برای پرونده مواد مخدر شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل مواد مخدر شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل برای پرونده مواد مخدر  در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل پرونده مواد مخدر شیراز روی لینک بزنید.

وکیل برای پرونده مواد مخدر در شیراز در حل پروندۀ شکایت حقوقی به موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی کیفری

دعاوی این حوزه مربوط به آن دسته از کارهایی است که قانون انجام دادن یا ندادن آن ها را مشخص کرده است. در واقع طرح دعوا در حوزه ی کیفری به معنای درخواست مجازات یا خسارت در برابر نقض قوانین است.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی