ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل چک و سفته در شیراز

بهترین وکیل چک و سفته در شیراز

چک و سفته از گذشته تا به امروز به عنوان یک سند تجاری در انجام معاملات رد و بدل می شده؛ در سال های اخیر میزان اتکا به این اسناد کمی کاهش یافته و افراد برای احقاق حق در این حوزه به خدمات بهترین وکیل چک و سفته شیراز نیاز دارند. در جریان پرونده های چک و سفته باید با کلیه قوانین مربوط به این حوزه آشنایی داشته و با در نظر گرفتن جزییات کار به امور مربوطه رسیدگی کنید. شرایط رسیدگی به عدم پرداخت چک و سفته با در نظر گرفتن این جزییات مشخص می شود که وکیل مورد نظر در این زمینه اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل چک و سفته

سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل چک و سفته شیراز در سال های اخیره پرونده های بی شماری را دریافت کرده است. این وکیل حرفه ای با کسب تحصیلات آکادمیک از برترین دانشگاه های ایران و دریافت مدارک مورد نیاز، کلیه پرونده های مربوط به چک و سفته را پذیرش می کند. سجاد محمدی در این رویه پیش از هر چیز تعاریف دقیقی از روال پرونده در اختیار شما قرار داده و ماهیت مشکلات موجود را مشخص خواهد کرد. اسناد ارائه شده در این زمینه در مقام دعوی قابل استناد خواهند بود و نوعی سند تجاری محسوب می شوند. وکیل چک و سفته با در نظر گرفتن این موارد بهترین خدمات را در اختیار موکلین خود قرار می دهد.
سفته های تجاری انواع و دسته بندی های مختلفی دارند که قوانین مربوط به رسیدگی به هر یک از آن ها با هم متفاوت هستند. سجاد محمدی نکات مهمی برای وصول سفته و چک به موکلین می آموزد که در این بخش با برخی از آن ها آشنا می شوید.
روش های پر کردن سفته
بهترین وکیل چک و سفته شیراز شما را با روش های دقیق و اصولی پر کردن برگه سفته آشنا می کند. مبالغی که در سفته نوشته می شوند باید به صورت حروف نیز در برگه وجود داشته باشند. مبلغ سفته نباید از مبالغ اسمی بیشتر شود.
روش های تغییر سفته
یکی از مهمترین نکاتی که بهترین وکیل چک و سفته شیراز به موکلین گوشزد می کند در خصوص تغییر سفته و روش های پشت نویسی کردن آن است. عبارت حواله کرد بر روی این اسناد برای انتقال آن ها به فرد دیگر مشخص می شود.

آشنایی با چک و سفته

بهترین وکیل چک و سفته شیراز برای پیگیری پرونده های این حوزه پیش از هر چیز انواع چک و سفته را به شما معرفی می کند و شرایط درج و آماده سازی آن ها را مشخص خواهد کرد. یک چک قانونی نوعی برگه تاریخ دار است که ارزش مالی به خصوصی را مشخص می کند. این برگه برای خرید در آینده مورد توجه قرار می گیرد. یک چک معتبر با ویژگی های زیر صادر می شود:

  1. تاریخ صدور
  2. محل صدور
  3. محل پرداخت
  4. مبلغ
  5. مشخصات گیرنده
  6. امضا صادر کننده

سفته هم در میان اسناد تجاری امروزی دسته بندی شده و به عنوان عاریه و قرض شناخته می شود. یک سفته قانونی باید امضا یا مهر صادر کننده را داشته باشد. تاریخ صدور و مبالغ مربوط به آن در بخش های مورد نظر درج می شوند. گیرنده وجه سفته و تاریخ پرداخت سفته نیز در این اوراق مشخص شده و سپس نام سند تعیین خواهد شد.
نحوه واخواست سفته
بهترین وکیل چک و سفته شیراز شرایط واخواست سفته در صورت عدم وصول را برای موکلین خود هموارتر می کند. این وکلا تا 10 روز پس از گذشتن از موعد واخواست سفته اقدامات قانونی اولیه را انجام می دهند. به این گونه پرونده ها در دایره واخواست رسیدگی می شود و برای مطالبه آن ها قرار تامین برای افراد صادر خواهد شد. وکلای سفته با در نظر گرفتن این نکات به حقوق موکلین خود رسیدگی کرده و بهترین راهکارها را برای مطالبه حقوق آن ها ارائه می دهند.
حق بازداشت در صورت عدم پرداخت سفته
یکی دیگر از مهمترین مواردی که در خصوص پرونده های سفته مطرح می شود، حق بازداشتن در صورت عدم پرداخت است. بهترین وکیل چک و سفته شیراز مقررات این حوزه را به موکلین اطلاع می دهد. برای استفاده از حق بازداشت سفته باید پیش از گذشت یک سال از صدور آن دادخواست مورد نظر را به دادگاه ارائه دهید. در صورتی که مدت زمان یک ساله بگذرد، دادخواست شما برای ظهرنویسی پذیرفته نمی شود و تنها می توانید قرار تامین دریافت کنید. شما می توانید در این مراحل مالی از طرف دعوی خود را به دادگاه معرفی کرده و از این طریق نیز احقاق حق کنید.
قابلیت انتقال سفته
بهترین وکیل چک وسفته در شیراز شرایط قانونی انتقال سفته را به شدت تحت کنترل دارد. برای پیشگیری از هر گونه خطا و اشتباه در این رویه باید به ظهر نویسی دقیق سفته به نام نفر سوم برای انتقال این اسناد تجاری دقت داشته باشید. با استفاده از این راهکار، حقوق سفته پیش رو به نفر سوم انتقال داده می شود. کسی که سفته به نام او امضا می شود به عنوان دارنده سفته معرفی خواهد شد.
بهترین وکیل چک و سفته شیراز برای وصول وجه تعهد پس از انتقال آن به نفر سوم نیز راهکارهایی ارائه می دهد که روال قانونی رسیدگی به این پرونده ها را ساده تر می کند. نوشتن عباراتی مانند وکالت برای وصول نیز از مهمترین نکاتی است که در زمان انتقال سفته رعایت می شود.

دعاوی مربوط به چک

Divorce 5

 در صورت عدم موجودی، دستور عدم پرداخت از سوی صادر کننده، عدم تطابق امضا، قلم خوردگی و … چک وصول نخواهد شد. در این صورت می توان دعاوی مختلفی را علیه صادر کننده ی چک مطرح نمود.

دعاوی مربوط به سفته

Divorce 6

 سفته یک سند مالی و حقوقی لازم الاجراست که معمولا به عنوان ضمانت امضا می شود. در صورتی که نیاز به اجرایی کردن سفته باشد یا سفته به غلط اجرا شده باشد می توان دعاوی مختلفی علیه فرد مقابل مطرح کرد.

نحوه تکمیل اظهارنامه برای وصول سفته

شما می توانید زیر نظر بهترین وکیل چک و سفته شیراز مطالبه رسمی وصول سفته را انجام دهید. در تنظیم این اظهارنامه باید به اصول متعددی توجه داشته باشید. در وهله اول باید اوراق اظهارنامه را از یک مجتمع قضایی دریافت کرده و نسخه هایی از اظهارنامه پیش رو را آماده سازی کنید. تعداد متعهدین در خصوص وصول سفته از اهمیت زیادی برخوردار است و وکیل چک وسفته در شیراز این موارد را به دقت ارزیابی می کند. در این برگه ها برای هر یک از متعهدین، نام و نشانی و مشخصات اولیه را تعیین کرده و در صورت لزوم یک اظهارنامه مستقل تهیه و ارسال کنید.
مزایای حضور وکیل در پرونده های چک و سفته
حضور بهترین وکیل چک و سفته شیراز مزایای بی شماری برای طرفین دعوی به دنبال دارد. این وکلا با سال ها سابقه حرفه ای در روند رسیدگی به این پرونده ها بهترین خدمات را در اختیار موکلین خود قرار می دهند. برخی از مزایای حضور وکلای پرونده های چک و سفته به شرح زیر هستند:
کاهش زمان وصول سفته
یکی از مهمترین مواردی که وکیل سفته در آن نقش ایفا می کند، زمان بندی پرونده های وصول چک و سفته است. با حضور این وکلا مدت زمان صدور حکم علیه صادر کننده کاهش می یابد. در هر یک از مراحل با حضور یک وکیل کاردان، نیازی به حضور خواهان در جلسات دادگاه نخواهد بود که در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. اگر شرایط روحی و روانی برای حضور در این دادگاه ها را ندارید، از خدمات یک وکیل حرفه ای استفاده کنید.
آگاهی کامل با قوانین چک و سفته
بهترین وکیل چک و سفته شیراز بیشتر از یک فرد عادی با قوانین حوزه سفته و چک آشنایی دارد و زیر و بم های قانونی را به خوبی می شناسد. تسلط بالای این وکلا به شما کمک می کند بهترین راهکارها را برای واخواهی سفته خود پیدا کنید.
شرایط توقیف اموال
بهترین وکلای این حوزه با شرایط توقیف اموال برای وصول چک و سفته نیز آشنایی دارد. بنابراین اگر صارد کننده چک و سفته دلایل واهی در دادگاه ارائه دهد، وکیل با استفاده از قوانین موجود بخشی از اموال او را به دادگاه معرفی کرده و تقاضای توقیف آن را خواهد داشت. با این روش از طریق مزایده و فروش آن اموال، حقوق خواهان برآورده می شود.
دادخواست خسارت
در برخی از پرونده های سفته و چک، مدت زمان رسیدگی به پرونده کمی طولانی می شود. در نتیجه خواهان زیان های مالی بسیاری در روند دادرسی متحمل می شود. افراد می توانند، دادخواست هایی برای دریافت ضرر و زیان های خود در پرونده پیش رو ارائه دهند. وکلای سفته، خسارت مربوط به تاخیر را با استناد به قوانین این حوزه مطالبه می کنند. این خدمات اغلب با پرداخت به صرفه ترین هزینه ها در اختیار موکلین قرار می گیرند.
گرفتن حکم جلب
در برخی پرونده های چک و سفته در صورت عدم رسیدگی به حقوق خواهان، می توان از حکم جلب فرد استفاده کرد. گرفتن حکم جلب از دادگاه کمی دشوار است. اما حضور وکلای این حوزه، این فرایند کمی ساده تر می شود.

بهترین وکیل چک و سفته شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

بهترین وکلای این حوزه تخصص بالایی برای رسیدگی به پرونده های حقوقی خدمات مشاوره دقیقی در اختیار موکلین قرار می دهند که وصول سفته را ساده تر می کنند. مشاوره های وکیل در ابتدای این پرونده کلیه ابهامات شما را در خصوص قوانین این حوزه برطرف می کنند. بهترین وکیل چک و سفته شیراز با تسلط دقیق بر قوانین، رسیدگی به حقوق موکلین را ساده تر می کند.
وکیل چک وسفته شیراز در همه مراحل رسیدگی به پرونده های چک و سفته در خدمت موکلین خواهد بود. پس از استفاده از جلسات مشاوره رایگان به صورت حضوری یا غیر حضوری می توانید، با پرداخت تعرفه های قانونی مشخص در مراحل دادگاه نیز از حضور وکلا در کنار خود بهره مند شوید. به این ترتیب در پرونده پیش رو به بهترین نتایج دست پیدا می کند. بهترین وکیل چک و سفته شیراز با در دست داشتن مدارک کافی مطالبه و وصول این اسناد تجاری را برای موکلین ساده تر می کند و از طولانی شدن رسیدگی به این پرونده ها تا حد امکان پیشگیری می کند.

مراحل شکایت برای چک و سفته

Divorce 2

تامین خواسته یا توقیف اموال وجه سفته

Divorce 3

بررسی مدارک و مستندات زوجه توسط دادگاه

Divorce 6

صورتجلسه رسيدگي دادگاه به دعوای مطالبه سفته

Divorce 4

راي دادگاه بدوي در خصوص سفته واخواست شده

شماره وکیل چک و سفته شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل چک و سفته شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل برای چک و سفتته در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل چک و سفته شیراز روی لینک بزنید.

وکیل چک  وسفته در شیراز در حل پروندۀ چک و سفته موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی کیفری

دعاوی این حوزه مربوط به آن دسته از کارهایی است که قانون انجام دادن یا ندادن آن ها را مشخص کرده است. در واقع طرح دعوا در حوزه ی کیفری به معنای درخواست مجازات یا خسارت در برابر نقض قوانین است.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی