ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل ملکی در شیراز

بهترین وکیل ملکی

امروزه به دلیل بالا رفتن آگاهی جامعه، مردم، پذیرش بیشتری نسبت به اخذ وکیل در زمینه های گوناگون همچون زمینه املاک پیدا کرده اند. قطعا استفاده از یک وکیل ملکی کارکشته و متخصص می تواند از بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری نماید. حضور وکیل ملکی در کنار شما باعث می شود امور ملکی خود را توسط آنها مدیریت نمایید.

دعاوی ملکی چیست؟

دعاوی حقوقی دارای انواع گوناگونی هستند. یکی از آنها دعاوی ملکی است. همانطور که از نام آن پیداست، این دعاوی در رابطه با پرونده های ملکی می باشد.

هر آنچه که به ملک مربوط باشد؛ مثل زمین، خانه، آپارتمان و ویلا که در دسته دارایی های غیر منقول قرار گرفته اند، با دعاوی ملکی در ارتباط می باشند. اگر پرونده شما در این رابطه است؛ می توانید از بهترین وکیل ملکی در شیراز برای رسیدگی به این پرونده بهره گیرید.

حضور وکیل، موثر در حل مسائل ملکی

اختلافاتی که در امور ملکی رخ می دهند، به واسطه حضور یک وکیل زبده، قابل حل و فصل می باشند. مسائلی از قبیل رهن و اجاره، انتقال مالکیت، مالکیت و تنظیم قراردادهای خرید و فروش در دسته ی دعاوی ملکی قرار می گیرند.

گاهی در معاهده های خرید و فروش، خلاف صورت می گیرد که جز با حضور بهترین وکیل ملکی شیراز، این دعاوی، حل نخواهند شد.

همچنین اگر در رابطه با حقوق مالکیت، اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد؛ وکیل دعاوی ملکی به این اختلافات رسیدگی خواهد کرد. اگر در قراردادهای اجاره، ادعاهایی صورت گیرد که مبنی بر عدم پایداری باشد؛ در این صورت، باز هم پای دعاوی ملکی حقوقی در میان خواهد بود. در هر حال حضور وکلا و مشاوران حقوقی در زمینه حل دعوی ملکی کیفری، موثر واقع شده و مسائل بسیاری حل می گردند.

مهم ترین دعاوی ملکی کیفری

  • دعاوی ملکی تغییر کاربری زمین کشاورزی بدون مجوز رسمی از مراجع مرتبط
  • ارتکاب کلاهبرداری در خرید و فروش و معاملات املاک ملکی
  • جعل اسناد ملکی برای کلاهبرداری
  • فروش غیرقانونی مال غیر
  • تبانی و فساد در خرید و فروش‌ و معاملات دولتی
  • انتقال منافع ملک غیر
  • استفاده از سند جعلی در معامله
  • معامله و خرید و فروش معارض
  • ورود غیرمجاز به ملک دیگری
  • خیانت در امانت


مهم ترین دعاوی ثبتی ملکی

  • ابطال نظریه هیات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد کشور
  • ابطال اجرائیه‌‌ ثبتی املاک مرتبط
  • افراز ملک مشاع از اداره ثبت
  • دعاوی ملکی اجرای ثبت
  • ابطال مراحل ثبتی

دعاوی ملکی حقوقی

Divorce 5

مواردی مانند باز پس گرفتن سرقفلی یا درخواست تخلیه ی ملک در دسته ی دعاوی ملکی حقوقی قرار می گیرند. این دسته رایج ترین دعاوی حقوقی هستند.

دعاوی ملکی جزایی (کیفری)

Divorce 6

در دعاوی ملکی کیفری موضوع از جهل به قوانین و مقررات، سهل‌انگاری و عدم توجه، اشتباهات ناخواسته و … فراتر می رود. در این شرایط شکایت ها مربوط به سودجویی و فریب کیفری است.

دعاوی ملکی ثبتی

Divorce 6

این مورد از دعاوی کیفری مربوط به هرگونه اختلاف در حوزه ی ثبت مالکیت یک ملک است. تمامی تخلفات و شکایات مربوط به ثبت املاک در این دسته قرار می گیرند.

دعاوی مربوط به مشارکت در ساخت

Divorce 5

 این دعوا مربوط به شرایطی می شود که مالک یک خانه ی کلنگی و قدیمی، ملک خود را در اختیار یک ساختمان ساز قرار می دهد تا آن را نوسازی یا بازسازی کند.

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی که مالکان، مستاجران، فروشندگان و خریداران ملکی با آن مواجه می باشند، انواع مختلفی را در بر می گیرد. در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

دعاوی مربوط به اجاره

گاهی ممکن است یک ملک اجاره ای نیازمند تغییراتی اندک به منظور افزایش رفاه مستاجر باشد. حتی ممکن است ملک اجاره ای، نیاز به برخی تعمیرات داشته باشد. همچنین شرایطی برای اجاره وجود دارند که حتما مالک باید آنها را رعایت نماید؛ البته این موضوع در رابطه با مستاجران نیز مصداق پیدا می کند. اگر هر کدام از این شرایط لحاظ نگردند، مسائلی بین مستاجر و مالک رخ خواهد داد. ممانعت از پرداخت اجاره توسط مستاجر نیز از دیگر مسائلی است که گاهی رخ می دهد. منظور از دعاوی اجاره، هر کدام از این مسائلی است که ممکن است به وجود آمده و نیازمند حل و فصل توسط وکیل ملکی باشند.

دعاوی مربوط به خرید و فروش

اگر در جریان خرید و فروش ملک، اختلافاتی میان خریدار و فروشنده رخ دهد که توسط خود آنها قابل حل نباشد؛ در این صورت به یک وکیل ملکی برای حل دعاوی، نیاز خواهد بود. یکی از این مسائل مربوط به قراردادهای فروش است که ممکن است از سوی فروشنده یا خریدار نقض گردد. حتی ممکن است به تعهدات مالی در این باره عمل نشود که باز هم دعاوی ملکی رخ داده و وکیل، حل این دعاوی را بر عهده خواهد گرفت.
مالکیت
اگر در رابطه با موضوعاتی مثل ابعاد ملک، اختلافاتی رخ دهد، یا بر سر تقسیم ارث، مشکلاتی به وجود آید، دعاوی مالکیت اتفاق افتاده و جز با حضور وکیل، رفع نخواهد شد.

تفکیک مالکیت

نوع دیگری از دعاوی ملکی، دعاوی مربوط به تفکیک مالکیت است. اگر یک ملک توسط چند نفر خریداری شده و هر کدام از آنها مالکیت بخشی از ملک را بر عهده داشته باشند؛ بحث تفکیک مالکیت، مطرح خواهد بود. در صورت بروز مسئله یا چالش در این خصوص، دعاوی تفکیک مالکیت رخ می دهد.

امور ساختمانی

آیا دعاوی ملکی دیگری به جز موارد نامبرده وجود دارد؟ بله دعاوی ای که به امور ساختمانی مربوط باشد، در دسته دعاوی ملکی قرار می گیرد. مثلا اگر یک ساختمان بدون کسب پروانه ساخت، شروع به ساختن کرده باشد و یا مسائلی بر سر تخریب و بازسازی ساختمان به وجود آید، مربوط به دعاوی مسائل ساختمانی خواهد بود. قطعا حضور یک وکیل ملکی زبده در این زمان، بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

حقوق همسایه

گاها همسایه ها بر سر تفکیک ملک یا مسائل مربوط به همسایگی با هم به اختلاف می خورند. در این صورت، دعاوی حقوق همسایه مطرح می گردد که با حضور وکیل ملکی به نتیجه ای مطلوب می رسد.

کلام آخر

به طور کلی به هنگام انجام هرگونه امور قانونی در ارتباط با ملک، بهتر است که وکیل داشته باشید. اموری مانند خرید و فروش ملک، اجاره ی ملک و انحصار وراثت با حضور یک وکیل آسان تر و با مشکلات قانونی کمتری انجام می شوند.

بهترین وکیل ملکی شیراز و خدمات قابل ارائه از سوی ایشان

مشاوره رایگان وکیل ملکی، راهکاری عالی برای شما
بهترین وکیل ملکی شیراز سجاد محمدی، دارای پروانه وکالت رسمی، قادر به حل تعارضات ملکی بوده و مسائل به وجود آمده در این زمینه را با تکیه بر تخصص و تجربه خود حل خواهد کرد.

اگر امور ملکی شما دارای پیچیدگی چندانی نباشد، با یک مشاوره تلفنی و کوتاه و پرداخت حق مشاوره ای به صرفه، قادر به رفع آن خواهید بود. بنابراین دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف بابت اخذ وکیل ملکی در شیراز و نخواهد بود.

در معرفی یکی از بهترین وکلای شیراز می توان جناب آقای سجاد محمدی را نام برد. ایشان وکیل پایه یک دادگستری است و به عنوان وکیل ملکی شیراز فعالیت دارد. در رابطه با تحصیلات آقای محمدی می توان گفت ایشان دارای کارشناسی ارشد گرایش حقوق خصوصی و عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس می باشد. گاهی یافتن بهترین وکیل ملکی شیراز، امر دشواری به نظر می رسد. ما این دشواری را مرتفع نموده و راه را برایتان هموار ساخته ایم.
خدمات قابل ارائه از سوی آقای محمدی
رسیدگی به انواع دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی در راس امور ایشان قرار داشته و با تبحر و مهارت بالای خود، آنها را در سریع ترین زمان ممکن، حل خواهد کرد. با توجه به حساسیت بیش از حد دعاوی ملکی، حضور یک وکیل حرفه ای و متخصص در زمینه حل این پرونده ها، ضروری به نظر می رسد. وگرنه روند پرونده، کند پیش رفته و با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. خوشبختانه آقای محمدی با تجربه و تخصص بالایی که کسب نموده، از عهده رفع این مسائل به خوبی بر می آید.
خصوصیاتی که بهترین وکیل ملکی از آنها برخوردار است
آقای سجاد محمدی، وکیل ملکی شیراز، تمامی خصوصیات و ویژگی های مثبتی که بهترین وکیل ملکی می بایست از آنها برخوردار باشد را در خود جای داده و از این طریق، شایستگی خود را به اثبات رسانده است. در ادامه به بررسی این خصوصیات خواهیم پرداخت:

  • تسلط بر قوانین و مقررات ملکی

بهترین وکیل ملکی شیراز کسی است که قوانین و مقررات مربوط به املاک را کاملا بلد بوده و بر آنها تسلط داشته باشد. قوانینی مثل قوانین کیفری مرتبط با املاک، حقوق تجارت و حقوق ثبتی. یک وکیل با تسلط بالای خود، بهترین راه حل را به موکل ارائه داده و او را تا انتهای مسیر، به خوبی راهنمایی خواهد کرد.

  • صداقت، مهمترین خصوصیت وکیل ملکی شیراز

از دیگر خصوصیاتی که در بهترین وکیل شیراز می توان جستجو کرد؛ صداقت است. مشاوره، پیگیری و دفاع، مهمترین مراحلی هستند که در پرونده های ملکی وجود دارند. اگر وکیل در تمامی این مراحل، صداقت به خرج دهد، اعتماد موکل را به خود جلب کرده و در پرونده های بعدی نیز از سوی او مورد انتخاب قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه با رعایت اصل صداقت، تفاهم و همکاری بیشتری بین وکیل و موکل شکل می گیرد.

  • دارای بیشترین قدرت تحلیل

یک وکیل ملکی حتی اگر از بالاترین تحصیلات حقوقی هم برخوردار باشد، اما دارای قدرت تحلیل و تصمیم گیری نباشد؛ راه به جایی نخواهد برد. جناب آقای محمدی به عنوان بهترین وکیل ملکی شیراز، از بیشترین قدرت تحلیل و تصمیم گیری برخوردار بوده و نتایج مناسبی را کسب خواهد کرد. بنابراین تمامی امور ملکی را می توانید با اطمینان خاطر به ایشان واگذار کنید.

مراحل شکایت در انواع دعاوی ملکی

Divorce 2

تنظیم شکواییه

Divorce 3

تقدیم شکواییه به دادسرا

Divorce 6

صدور قرار نهایی

Divorce 4

رسیدگی در دادگاه

شماره وکیل ملکی شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه با وکیل ملکی شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل برای دعاوی ملکی در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل ملکی شیراز روی لینک بزنید.

وکیل ملکی در شیراز در حل پروندۀهای ملکی موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی حقوقی

دعاوی حقوقی مرتبط با حقوق مدنی افراد و مجازات در مقابل نقض آن ها می شود. این دسته از دعاوی معمولا در قانون مدنی مشخص شده اند. دعاوی حقوقی به دو دسته ی دعاوی شخصی و مالی تقسیم می شوند.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی