ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل قاچاق در شیراز

بهترین وکیل قاچاق کالا و ارز در شیراز

اگر فردی کالایی را برخلاف قوانین و بدون کسب مجوز، از منطقه ای به منطقه ی دیگر ببرد، این عمل قاچاق نامیده می شود. قاچاق قوانین و پیچیدگی های بسیاری دارد که شما را مجبور به استفاده از وکیل قاچاق می کند که با بینش کافی بتواند پرونده ی شما را در مسیر درست هدایت کند و از آسیب های مالی موکل خود تا حدی خودداری کند.
زمانی که به وکیل قاچاق مراجعه می کنید و مشاوره حقوقی انجام می دهید، وکیل پرونده شما را مطالعه می کند و به شما اعلام می کند که مشمول تخفیف یا معافیت از مجازات می شود یا خیر. نکته ی دیگر لایحه ی دفاعی است که بایستی وکیل در این زمینه دقت کافی را داشته باشد تا بتواند از حق موکل خود به خوبی دفاع کند.

معرفی سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل قاچاق

جناب آقای دکتر سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی و یکی از بهترین وکلای قاچاق ارز و کالا در شیراز می باشد، ایشان دارای چندین سال سابقه وکالت می باشد و توانسته در طول مدت وکالتش ده ها پرونده قاچاق ارز و کالا را پیگیری و به سرانجام برساند. ایشان با توجه به تخصص خاص خود در خصوص قاچاق از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل خود، مسیر دشوار پرونده‌های قاچاق را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که این رفتار منحصر به فرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث شده تا به امروز رضایت موکلین را همراه داشته باشد و به عنوان یکی از بهترین وکلای قاچاق در شیراز شناخته شده باشد.

تخصص و‌ مهارت:
وکالت در دادسرا و دادگاه
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور و دادگاه های تجدید نظر
وکالت تخصصی در سازمان تعزیرات
حکومتی(قاچاق کالا و ارز ، دعاوی رفع تعهد‌ ارزی ، دعاوی تعزیرات در امور پزشکی ، بهداشتی ، دارویی‌ و دعاوی گمرکی‌ )
وکالت در دعاوی ارز دیجیتال‌ (معاملات فیوچر و آتی کریپتو کارنسی معاملات کریپتوکارنسی)
وکالت تخصصی در جرایم کارکنان دولت
وکالت در دعاوی شرکت ها و ورشکستگی
وکالت در دعاوی اصل ۴۹
وکالت در دعاوی کلاهبرداری ، اختلاس ،ارتشا ،جرایم سایبری ،جرایم مالیاتی ،پول شویی‌ ، قاچاق کالا و ارز ، جرایم بانکی ، جرایم بیمه ، اخلال در نظام صادراتی کشور ،جرایم گمرکی ، جرایم بورسی ، اخلال در نظام پولی و بانکی ، اخلال در نظام تولیدی کشور ، ربا و رباخواری .

آدرس دفتر:
شیراز ، خیابان ملاصدرا ، ابتدای خیابان شهید جمالی ، ساختمان پارسه
شماره تماس:09330550588

توضیح کامل در مورد وکیل قاچاق

وکیل قاچاق، به فردی گفته می شود که تحصیلات خود را در رشته حقوق سپری کرده و به استخدام کانون وکلا درآمده باشد. اما هر وکیلی را نمی توان برای پرونده های قاچاق انتخاب کرد، زیرا برای حل و فصل پرونده های قاچاق، وکیلی با تجربه بالا نیاز است تا نکات و قوانین مختلف مربوط به قاچاق را بداند و بتواند در چنین پرونده هایی عملکرد موفقی داشته باشد. به طور کلی قاچاق به انتقال کالا از یک نقطه به نقطه ای دیگر، بدون اخذ مجوزهای لازم اطلاق می شود، که در شهرهای مرزی بسیار بیشتر از سایر شهرها اتفاق می افتد.
یک وکیل خوب قاچاق، قبل از هرگونه اقدام قانونی، با دقت و تمرکز کافی به بررسی جزئیات پرونده و تمامی اسناد و مدارک مرتبط می‌پردازد. ابتدا با موکل خود جلسه مشاوره ای را ترتیب می‌دهد تا تمام جوانب و جزئیات پرونده را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد. وکیل قاچاق سعی می‌کند تا موکل خود را با موقعیت حقوقی و مسائل مرتبط با قاچاق آشنا کند و اطلاعات لازم را به او ارائه دهد تا او بتواند تصمیمی منطقی‌ درباره ی راهبرد قانونی پرونده‌اش به کار گیرد. با استفاده از دانش و تجربه‌ خود تمام قوانین مربوط به قاچاق را به موکل خود توضیح می‌دهد و اینکه چه انتظاراتی از این طرح دعوا دارد و چه نتایجی ممکن است در آینده صورت گیرد را به طور کامل توضیح می دهد. همچنین هزینه‌های مربوط به دفاع از موکل و زمان تقریبی رسیدگی به پرونده را به طور واضح و شفاف به موکل اعلام می‌کند تا او بتواند تصمیمی روشن اتخاذ کند.
وکیل قاچاق شیراز، قدرتمند و کارآمد به رسیدگی پرونده می‌پردازد و از تمام تلاش و تجربه‌ ی خود برای حل و فصل بهترین نتیجه برای موکل خود استفاده می‌کند. تمام تلاش خود را می‌کند تا به موکل خود کمک کند تا حقوق و منافع خود را به بهترین شکل ممکن دفاع کند و به موفقیت مورد انتظار برسد.
ویژگی های وکیل قاچاق چیست؟
1.تسلط بر قوانین و مقررات:
قوانین و مقررات قاچاق بسیار پیچیده و در حال تغییر است. وکیل متخصص در این زمینه باید به روزترین اطلاعات را در مورد قوانین و مقررات مربوط به قاچاق داشته باشد و بتواند از این دانش برای دفاع از شما در برابر اتهامات قاچاق استفاده کند.
2.تجربه در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا:
وکیل حرفه ایی باید تجربه ی لازم و کافی برای رسیدگی به این نوع پرونده ها را داشته باشد و بداند که چگونه با چالش های خاص این نوع پرونده ها مقابله کند.
وکیل می تواند به شما در جمع آوری شواهد و مدارک لازم برای دفاع از خودتان کمک بسیاری کند.
3.مهارت در مذاکره با مقامات دولتی:
وکیل متخصص در امور قاچاق لازم است که مهارت های لازم برای مذاکره با مقامات دولتی را داشته باشد و بتواند از این مهارت برای کمک به دیگران استفاده کند.
4.کاهش مجازات:
وکیل قاچاق باید بتواند با استفاده از دانش و تجربه خود، به شما در کاهش مجازات کمک کند.
5.حفظ آبرو:
اتهامات قاچاق به آبروی شما آسیب می رساند. وکیل حرفه ایی در امور قاچاق می تواند به شما در حفظ آبروی خودتان کمک کند.
6.آرامش خاطر:
به طور کلی پرونده های قاچاق استرس زا هستند. وکیل متخصص در امور قاچاق می تواند به شما در روند امور پرونده آرامش خاطر ببخشد.
در اینجا چند نمونه از مواردی که وکیل قاچاق می تواند به شما کمک کند را شرح خواهیم داد:

  1. دفاع از پرونده در برابر اتهامات قاچاق کالا
  2. مذاکره با مقامات دولتی برای کاهش مجازات موکل خود
  3. کمک به موکل خود در جمع آوری شواهد و مدارک لازم برای دفاع
  4. ارائه مشاوره حقوقی در مورد قوانین و مقررات مربوط به قاچاق کالا
  5. حفظ آبروی موکل خود

چه کالاهایی قاچاق می شوند؟

به طور کلی کالاهایی که قاچاق می شوند به سه دسته تقسیم بندی می شوند.

  • دسته اول کالاهای مجاز هستند که انتقال آنها بدون کسب مجوز نیز بلامانع است و قاچاق این کالا ها می تواند مجازات نقدی داشته باشد. میزان جریمه نقدی این کالاها، دو برابر ارزش کالاهای قاچاق شده می باشد.
  • دسته دوم کالای مشروط هستند که قوانینی برای حمل و جابجایی آنها اتخاذ شده است. برای حمل این کالاها علاوه بر قوانین و آیین نامه هایی که برای همه کالاها وجود دارد، مجوز هم باید اتخاذ شود. مجازاتی که برای قاچاق کالاهای مشروط در نظر گرفته شده نیز نقدی می باشد و معمولا جریمه نقدی برای این کالاها، بین یک الی سه برابر ارزش کالاهای قاچاق شده در نظر گرفته می شود.
  • دسته سوم کالاهای ممنوعه هستند و به محصولاتی گفته می شود که یارانه ای هستند و معمولا قیمت آنها نسبت به قیمت واقعی بسیار کمتر می باشد.برای نمونه قیمت بنزین در حال حاضر در کشور ما بسیار کمتر از کشورهای خارجی است و همین وجود یارانه برای بنزین، سبب شده تا شاهد قاچاق آن به کشورهای همسایه باشیم. مجازاتی که برای قاچاق کالاهای ممنوعه در نظر گرفته شده،دو الی چهار برابر ارزش کالای قاچاق شده است.

در ضمن اگر قاچاق کالایی به صورت سازمان یافته صورت گیرد، علاوه بر جریمه نقدی ممکن است بین حداقل 3 ماه و حداکثر 5 سال حبس نیز به همراه داشته باشد. همچنین اگر هدف از قاچاق، ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور تشخیص داده شود، پرونده شامل جریمه های بسیار سنگین تری نیز خواهد شد.

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا کدام است؟
وکیل قاچاق باید توانایی لازم را داشته باشد که پرونده را در دادگاه های مختلف پیگیری کند. علت این امر متفاوت بودن مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا می باشد. در پرونده های قاچاق کالا مهم است که چه کسی این جرم را مرتکب شده و بر همین اساس مرجع رسیدگی به پرونده نیز تعیین می گردد. اگر افراد عادی و غیر شاغل در دستگاه های دولتی مرتکب این جرم شوند، سازمان تعزیرات رسیدگی های لازم را انجام می دهد.
اما در صورتی که شخصی کارمند و مامور حکومت مرتکب قاچاق شده باشد، پرونده در دادسرا پیگیری می شود. پرونده های مربوط به قاچاق کالا پیچیدگی های بسیاری دارد و شما برای انتخاب وکیل قاچاق باید نهایت دقت را داشته باشید تا افرادی که دارای تجربه بالا و تخصص کافی هستند، را انتخاب کنید تا بتواند به حل و فصل بهتر، راحت تر و سریع تر پرونده های قاچاق، به شما کمک کند.

شماره وکیل قاچاق شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل قاچاق شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل قاچاق در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل قاچاق شیراز روی لینک بزنید.

وکیل قاچاق در شیراز در حل پروندۀ شکایت کیفری به موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی کیفری

دعاوی این حوزه مربوط به آن دسته از کارهایی است که قانون انجام دادن یا ندادن آن ها را مشخص کرده است. در واقع طرح دعوا در حوزه ی کیفری به معنای درخواست مجازات یا خسارت در برابر نقض قوانین است.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی