ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

بهترین وکیل سرقفلی شیراز؛معرفی پرونده‌ها +مشاوره رایگان

وظایف وکیل سرقفلی بیشتر در رابطه با رسیدگی به پرونده های کسب و پیشه افراد و سرقفلی مربوط به محل کار آن ها تعیین می شود. مهارت و دقت و تجربه بالای این وکلا برای رسیدگی به این قبیل پرونده های حقوقی اهمیت زیادی دارد. تجربیات حرفه ای این وکلا برای رسیدگی به دعاوی سرقفلی و حل مسائل حق کسب و پیشه تاثیرگذار خواهد بود. از این رو همواره باید به دنبال بهترین وکیل سرقفلی شیراز بگردید. وکلای این حوزه با بررسی قوانین موجر و مستاجر بهترین راهکارها را در اختیار موکلین خود قرار می دهند. 

سجاد محمدی با داشتن معتبرترین مدارک دانشگاهی و کسب آگاهی کامل از قوانین این حوزه، تبحر و مهارت زیادی برای رسیدگی به این پرونده های حقوقی دارد. به همین خاطر به عنوان بهترین وکیل سرقفلی شیراز معرفی می شود و خدمات شایسته ای به موکلین خود ارائه می دهد. حضور این وکیل کاردان و باتجربه، هزینه های شما را برای رسیدگی به این پرونده به شدت کاهش می دهد. این وکیل سرقفلی در شیراز، پروسه قضایی پرونده مورد نظر را کوتاه تر می کند که مزایای بی شماری برای رسیدگی به این امور به دنبال دارد. 

در جریان این پرونده ها کیفیت پروسه قضایی و رسیدن به نتیجه ایده آل اهمیت زیادی دارد؛ چون پرونده های این حوزه تنها یک بار پیگیری می شوند و امکان بررسی مجدد پرونده با موضوع و عنوان یکسان وجود ندارد. اگر از خدمات بهترین وکیل سرقفلی شیراز در این راستا بهره مند شوید، به بهترین نتیجه دست پیدا خواهید کرد. برخی از خدمات سجاد محمدی در خصوص رسیدگی به این پرونده ها از قرار زیر هستند:

مشخص کردن قوانین موجر و مستاجر

قوانین این حوزه پیچیدگی های بسیاری دارند و علم به آن ها نیازمند سال ها تجربه خواهد بود. به همین خاطر حضور وکلا تاثیر به سزایی بر نتیجه دادرسی خواهد داشت. سجاد محمدی با مشخص کردن مفاهیم دقیق موجر و مستاجر روال دقیق تری را برای پیگیری پرونده مورد نظر طی می کند. 

فرایند توقیف و مزایده
یکی از بخش های مهم پرونده های حقوقی این حوزه، توقیف و مزایده سرقفلی است. بهترین وکیل سرقفلی شیراز با استناد به ماده قانونی 240 دادرسی مدنی برای توقیف و مزایده حقوق موکل خود تلاش می کند. سجاد محمدی در رابطه با ممنوعیت فروش و معامله سرقفلی نیز نکاتی را به موکلین خود یادآور می شود.
مزایای حضور وکیل سرقفلی

اگر از خدمات وکیل سرقفلی مغازه در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه ممکن در دادگاه های مربوطه دست پیدا می کنید. این پرونده ها ریسک بالایی دارند و گاها خسارات جبران ناپذیری به افراد وارد می کنند. به همین خاطر باید حتما از علم و تخصص یک وکیل سرقفلی برای رسیدگی بهتر به پرونده کمک بگیرید. حضور بهترین وکیل سرقفلی شیراز منافعی برای هر یک از طرفین دعوی به همراه دارد که در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم. 

تفکیک پرونده های مشابه

در خصوص پرونده های سرقفلی، قوانین سرقفلی با قوانین حوزه کسب و پیشه تفکیک نشده اند که این مسئله پیچیدگی های بسیاری به وجود می آورد. در ضوابط مربوطه هیچ نشانه ای از تجزیه این قوانین وجود ندارد و گاها موضوعات مربوطه با هم تداخل پیدا می کنند. یک وکیل کاربلد ابتدا به تفکیک قوانین مربوط به سرقفلی می پردازد و بر مبنای آن روند دادرسی را پیگیری می کند. 

بازشناسی ضوابط قضایی

بهترین وکیل سرقفلی شیراز در خصوص اختلافات سرقفلی به کلیه ضوابط مدنی و روابط مستاجر و موجر رسیدگی می کند و با در نظر گرفتن این موارد یک ضابطه مرتبط با پرونده را برای پیگیری انتخاب می کند. مشکلات مربوط به سرقفلی اغلب نیاز به مطالعه و دقت بالایی دارند که وکیل مورد نظر به این موارد رسیدگی خواهید کرد. در این زمینه اساسنامه هایی نیز تنظیم شده اند که بررسی آن ها برای بهبود روند دادرسی اهمیت دارد. بی شک یک موکل عادی نمی تواند بر کلیه این امور اجحاف داشته باشد و باید روند رسیدگی به پرونده به وکلای این حوزه سپرده شود. 

تنظیم شکواییه درست

بهترین وکیل سرقفلی در شیراز پیش از هر چیز یک شکواییه کامل و بی نقص به دادگاه تسلیم می کند که برای پیگیری ادامه پرونده ضرورت دارد. کل تقاضای موکلین در این شکواییه مطرح می شود؛ پس دقت و صحت آن اهمیت زیادی دارد. پس از رسیدن جلسات قانونی دادگاه، تغییر این تقاضا امکان پذیر نیست. از طرفی پرونده های این حوزه اغلب در خصوص مسائل مالی مطرح می شوند و در صورت بروز هر اشتباهی، ریسک از دست رفتن مال را برای افراد به همراه می آورند. به همین خاطر توصیه می کنیم برای ارائه یک شکواییه دقیق به یک وکیل معتبر مراجعه کنید. 

وظایف مهم وکیل سرقفلی

بهترین وکیل سرقفلی شیراز در خصوص رسیدگی به این امور وظایف خطیری بر عهده دارد که باید با آن ها آشنایی داشته باشید:

  1. تنظیم قراردادهای مربوط به سرقفلی مانند اجاره، صلح و انتقال سرقفلی
  2. لحاظ کردن منافع موکل در هر یک از قراردادهای نام برده شده
  3. تعیین قیمت، ثمن معامله، نحوه پرداخت ثمن، تعهدات طرفین و…
  4. رسیدگی به دعاوی اختلاف بین موجر و مستاجر
  5. رسیدگی به دعاوی تخلیه سرقفلی و مطالبه آنچا
  6. الزام به تنظیم سند انتقال سرقفلی و دعاوی آن

کلیه این دعاوی با استفاده از علم و آگاهی وکلای این حوزه به خوبی حل و فصل می شوند. همچنین رسیدگی به امور سرقفلی توسط این وکلا، از ایجاد هر گونه اختلاف بین متعاملین پیشگیری خواهد کرد.
تفاوت های سرقفلی و حق کسب و پیشه

یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه بهترین وکیل سرقفلی شیراز، تفاوت بین قوانین سرقفلی و قوانین کسب و پیشه است. این دو مسئله کاملا از هم مجزا هستند اما در دادگاه های حقوقی گاها مشکلاتی در تبیین قوانین مربوط به هر یک از پرونده های نام برده به وجود می آید و دلیل این امر عدم تفکیک قوانین این دو حوزه است. مهمترین تفاوت های مربوط به این پرونده ها به شرح زیر هستند:

  • شیوه ایجاد؛ در خصوص حق کسب و پیشه، عقد قراردادی وجود ندارد و این حق به مرور برای مستاجر به وجود می آید و مربوط به فعالیت های او می شود. اما در خصوص حق سرقفلی، قراردادهایی منعقد خواهد شد.
  • از بین رفتن حقوق در هر یک از این پرونده ها متفاوت است. در حق کسب و پیشه احتمال زائل شدن حقوق مستاجر وجود دارد. اما در خصوص پرونده های سرقفلی با وجود اشتباه مستاجر، هیچ یک از حقوق سرقفلی از بین نمی روند.
  • حق تملیکی یکی از مهمترین ویژگی های پرونده های سرقفلی است که در خصوص پرونده های کسب و پیشه مطرح نمی شود.
    بهترین وکیل سرقفلی شیراز با در نظر گرفتن هر یک از این تفاوت ها بهترین استراتژی را برای رسیدگی به پرونده مورد نظر اتخاذ می کند.

مراحل شکایت پرونده سرقفلی

Divorce 4

تقدیم دادخاست

Divorce 2

اخطار به خوانده

Divorce 3

رسیدگی در دادگاه

Divorce 6

صدور رای

حق الوکاله وکیل سرقفلی

در خصوص تعیین حق الوکاله وکیل سرقفلی شیراز موارد متعددی مورد توجه قرار می گیرند. به طور کلی در این زمینه، چند فاکتور مهم تاثیرگذار خواهند بود. از میان آن ها می توان به محل قضاوت، میزان تخصص و مهارت های وکیل مورد نظر، نرخ نامه های قانونی تصویب شده در این حوزه و… اشاره کرد. دستمزد و حقوق این وکلا در قیاس با خدمات شایسته ای که در اختیار موکلین خود قرار می دهند، بسیار ناچیز است. در برخی از دعاوی حقوق وکلا به صورت درصدی تعیین می شود. شما می توانید با مراجعه به بهترین وکیل سرقفلی شیراز در رابطه با دستمزد و هزینه کار اطلاعات بیشتری به دست آورید.
ویژگی های وکیل سرقفلی
بهترین وکیل سرقفلی شیراز با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای به پرونده مورد نظر رسیدگی می کند. برخی از ویژگی های وکلای این حوزه را در ادامه مشاهده می کنید:

  • رعایت اصل رازداری و حفظ کلیه پرونده های محرمانه
  • رعایت صداقت در پرونده؛ یک وکیل حرفه ای باید نتیجه پرونده پیش رو را برای موکلین به صورت شفاف و واضح شرح داد و امید پوچ و واهی به موکل ندهد. در صورتی که رجوع کننده اطلاعات ناصی در خصوص پرونده داشته باشد، وظیفه وکیل است که او را آگاه سازد.
  • رعایت اصل امانت داری به ویژه در خصوص این پرونده ها که مربوط به مسائل مالی هستند، اهمیت زیادی دارد.
  • پیگیری وکلای این حوزه در خصوص رسیدن به بهترین نتیجه نقش موثری ایفا می کند.
  • زیرکی و کاربلدی این وکلا برای بهبود جلسات دادرسی در جهت منافع هر یک از طرفین دعوی مزایای بی شماری خواهد داشت.

مشاوره رایگان در مورد وکالت سرقفلی با سجاد محمدی

سجاد محمدی در سال های اخیر به عنوان بهترین وکیل سرقفلی شیراز شناخته شده و در این زمینه مشاوره های حرفه ای به موکلین خود می دهد. خدمات مشاوره این وکیل حرفه ای شامل دسته بندی های گسترده ای دارند. این وکیل حرفه ای به کلیه پرونده های مربوط به این حوزه مسلط است و در خصوص هر یک از آن ها اطلاعات دقیقی به موکلین ارائه می دهد:

  1. ارائه تعریف دقیق از ماهیت سرقفلی
  2. شرایط ایجاد و زال سرقفلی در پرونده پیش رو
  3. روش های انتقال سرقفلی
  4. ارزیابی ارزش سرقفلی و ارائه روش هایی برای محاسبه آن
  5. تخلیه کسب و کار

بهترین وکیل سرقفلی شیراز کلیه این امور را با دانش و تخصص بالا پیگیری می کند. شما می توانید از حضور یک وکیل سرقفلی حرفه ای برای صرفه جویی در وقت و زمان رسیدگی به این پرونده ها بهره مند شوید. خدمات سجاد محمدی در این حوزه مورد توجه بسیاری از متعاملین قرار گرفته؛ این وکیل حرفه ای در جریان انعقاد قراردادهای مربوط به سرقفلی نیز راهکارهای حرفه ای ارائه می دهد و با ارائه اطلاعات کافی، کیفیت عقد این قراردادها را افزایش می دهد. این اموال غیر منقول قابلیت انتقال دارند و برای انتقال آن ها باید به قوانین این حوزه دقت داشته باشید.

شماره وکیل سرقفلی شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل سرقفلی شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل سرقفلی در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل سرقفلی  شیراز روی لینک بزنید.

وکیل سرقفلی در شیراز در حل پروندۀ شکایت حقوقی به موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی حقوقی

دعاوی حقوقی مرتبط با حقوق مدنی افراد و مجازات در مقابل نقض آن ها می شود. این دسته از دعاوی معمولا در قانون مدنی مشخص شده اند. دعاوی حقوقی به دو دسته ی دعاوی شخصی و مالی تقسیم می شوند.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات دعاوی خانوادگی