ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز

وکیل تنظیم قرارداد

بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

یکی از پرونده های مهم وکلای پایه یک دادگستری، پرونده های تنظیم قرارداد بر اساس قوانین تصویب شده در حوزه های مختلف است. وکلای این حوزه به مراجعین کمک می کنند قراردادهای اصولی و متضمن قانون منعقد کنند که در ادامه کار، مشکلی در معاهدات انجام شده به وجود نیاید. با استفاده از خدمات بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز با به کارگیری بهترین عبارات و کلمات در خصوص انعقاد این قراردادها، از بروز مشکل آتی پیشگیری خواهد کرد. تعیین شروط فی مابین نیز در روند تنظیم این قراردادهای قانونی اهمیت زیادی دارد که وکلای کاردان این حوزه به این موارد اشاره خواهند کرد.
سجاد محمدی همواره در خصوص تنظیم قراردادهای حقوقی، مهارت بالایی دارد و موکلین را از آثار حقوقی و قانونی هر یک از قراردادها آگاه می کند. به همین خاطر با استفاده از خدمات این وکیل حرفه ای، هیچ مشکلی در رابطه با معاهدات انجام شده برای موکلین به وجود نمی آید و هرگونه ریسک قانونی از بین می رود. بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز همواره برای افزایش منافع موکل و پیشگیری از ایجاد خسارت در تلاش است. در صورتی که افراد، شخصا برای انعقاد این قراردادها وارد عمل شوند، وجه قانونی معاهدات زیر سوال می رود و خسارات مالی زیادی برای افراد به وجود می آید.
خدمات سجاد محمدی به عنوان وکیل تنظیم قرارداد
برای ارزیابی نحوه کار بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز، باید به خدمات این وکلا بپردازیم. سجاد محمدی به عنوان یک وکیل حرفه ای، پیش از هر چیز اهلیت طرفین قرارداد را بررسی می کند. سپس برای افزایش وجه قانونی قرارداد به شرعی بودن مفاد قرارداد موجود می پردازد. در ادامه موضوع معامله مذکور مشخص شده و عناوین درست برای انعقاد قرارداد مذکور انتخاب می شوند. با در نظر گرفتن این نکات، صحت قرارداد مذکور تایید خواهد شد.
سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز به انواع دسته بندی ها و موضوعات قراردادها رسیدگی می کند و هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات به موکلین خود نخواهد داشت. شما می توانید برای آماده سازی متن انواع قراردادهای تجاری و اداری و… به این وکیل باتجربه مراجعه کنید. این قراردادها در دسته بندی های جایز، خیاری، مجز و معلق قرار می گیرند. در کشور ما قوانین متعددی برای رسیدگی به هر یک از این پرونده ها تصویب شده اند که بهترین وکیل تنظیم قرارداد در شیراز شما را با این مجموعه قوانین آشنا می سازد.

ویژگی های بهترین وکیل عقد قرارداد

توصیه می کنیم برای انتخاب بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز به برخی از ویژگی های حرفه ای این وکلا دقت داشته باشید. در این بخش فهرستی از ویژگی های برترین وکلای این حوزه را ارائه می دهیم:

  1. آگاهی کامل وکیل عقد قرارداد
    اغلب مراجعین برای کسب آگاهی بیشتر به وکلای این حوزه مراجعه می کنند. از این رو دانش و تجربیات این وکلا برای ارائه خدمات بهتر در این زمینه اهمیت زیادی دارد. آگاهی و تخصص یک وکیل حرفه ای برای نگارش اصولی و دقیق یک قرارداد اهمیت زیادی دارد.
    این وکلا به درج برخی موارد مهم در جریان پرنده های حقوقی رسیدگی می کند که تاثیر به سزایی بر کیفیت قرارداد پیش رو بر جای می گذارد. مواردی مانند حق فسخ، ارجاع به داوری بیان روش های جبران خسارت و… از اهمیت زیادی در یک قرارداد قانونی برخوردار هستند و باید شرایط مربوط به هر یک از آن ها در قرارداد موجود ذکر شود. بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز این نکات را در قرارداد ذکر خواهد کرد.
  2. تسلط به زبان انگلیسی
    برخی از قراردادهای تجاری به زبان انگلیسی تنظیم می شوند و یا از برخی اصطلاحات بین المللی در آن ها استفاده شده؛ به همین منظور بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز باید به این زبان ها نیز مسلط باشد تا از همه اطلاعات درج شده در قرارداد آگاه شود. مبحث قراردادهای تجاری بین المللی کمی پیچیده تر است. اما حضور یک وکیل تنظیم قرارداد شیراز این فرایند را ساده تر می کند.
  3. درج شروط داوری
    بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز، آگاهی بالایی در خصوص بحث داوری پرونده دارد و شرایط ارجاع آن را مشخص می کند. تنظیم قراردادهای اصولی و شروط داوری از بروز هرگونه تنش و اختلاف در جریان قرارداد پیشگیری می کند. شما می توانید برای کاهش هزینه ها و خسارات آینده از خدمات مشاوره تنظیم قرارداد نیز استفاده کنید.
  4. تنظیم قرارداد قانونی
    بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز در جریان تنظیم انواع قراردادهای قانونی، اطلاعات دقیقی در اختیار موکلین قرار می دهند. تنظیم هر یک از بخش بندی های یک قرارداد قانونی زیر نظر این وکلا به بهترین نحو انجام می شود. به طور کلی در هر قرارداد قانونی چند مورد مهم ذکر خواهند شد که شرح کلی آن ها را در ادامه مشاهده می کنید:
  5. تعیین موضوع قرارداد
    وکیل تنظیم قرارداد در شیراز پیش از هر چیز با طرفین معامله در خصوص موضوعیت قرارداد پیش رو مشورت کرده و بهترین عنوان را برای انعقاد آن انتخاب می کند. این قراردادها می توانند در خصوص فروش منعقد شوند یا بخشی از پروسه خرید را مشخص کنند. با تعیین موضوع از هر گونه ابهام در قرارداد پیشگیری خواهد شد.
  6. درج اطلاعات کامل طرفین
    اطلاعات طرفین معامله نیز از مهمترین مندرجات یک قرارداد قانونی محسوب می شود. بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز کلیه اطلاعات شناسنامه ای طرفین معامله را ذکر می کند؛ آدرس کامل محل سکونت طرفین نیز در قرارداد مشخص خواهد شد.
  7. بازه های زمانی تعیین شده در قرارداد
    در هر قراردادی مدت زمان مشخصی برای معاهدات صورت گرفته تعیین می شود. این بازه های زمانی با توافق طرفین در قرارداد ذکر می شوند که وجهه قانونی تری به آن می بخشند. بر این اساس تاریخ آغاز و پایان قرارداد مذکور مشخص خواهد شد. در این زمینه مهلت پرداخت مبلغ قرارداد نیز مورد توجه قرار می گیرد و بازه های زمانی مربوط به آن نیز در برگه درج خواهد شد. تاریخ پرداخت و تسویه حساب از مهمترین اجزای یک معامله قانونی محسوب می شود.
  8. تعیین تعهدات و شروط
    تعیین شروط ضمن عقد یکی از مهمترین بخش های یک قرارداد قانونی محسوب می شود. در یک معامله اصولی، ابتدا شرایط قرارداد مشخص شده و هر یک از طرفین تعهداتی به فرد مقابل می دهند که در متن قرارداد ذکر خواهد شد. بیان این شروط از بروز هر گونه اختلاف در آینده پیشگیری خواهد کرد. وکلای متخصص این حوزه با تعیین خسارات، حوادث قهری و سایر عوامل مشابه، تعهدات و شروط مربوطه را مشخص خواهند کرد.
  9. مشخص کردن مرجع حل اختلاف
    یکی دیگر از موضوعات مورد توجه بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز، مشخص کردن محل رفع اختلافات ایجاد شده است. شروط مربوط به حل اختلاف در مراجع مورد نظر در قرارداد ذکر می شود و بر اساس آن به اختلافات آینده بین متعاملین رسیدگی خواهد شد. طرفین قرارداد باید به شرایط داوری ذکر شده نیز دقت داشته باشند.

مراحل تنظیم قرارداد

Divorce 4

تعیین موضوع قرارداد

Divorce 2

تعیین قیمت و شرایط پرداخت

Divorce 3

تعیین مدت زمان قرارداد

Divorce 6

تعیین شرایط تحویل کالا یا خدمات

Divorce 2

تعیین شرایط فسخ قرارداد

Divorce 3

تعیین شرایط تضمین

Divorce 6

تعیین مسئولیت هر طرف

Divorce 4

تعیین شرایط حل اختلاف

ضرورت عقد قرارداد قانونی

تنظیم قرارداد، قوانین و شروط مربوط به هر معامله را مشخص می کند. با تعیین این موارد هیچ یک از طرفین نمی توانند از تعهدات انجام شده سرباز بزنند و به نفع خود برخی شروط را زیر پا بگذارند. بی شک تخطی از قرارداد تنظیم شده، عواقب و خساراتی برای هر یک از طرفین به همراه می آورد. در هر قرارداد چندین بند وجود دارد که مفاد قانونی مربوط به آن را مشخص می کند. بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز به تنظیم اصولی این قراردادها نظارت می کند و تجربه بالایی برای آماده سازی یک قرارداد قانونی دارد.
تنظیم این قراردادهای قانونی زیر نظر وکیل بسیار ساده تر انجام می شود و از حقوق و منافع هر یک از طرفین به خوبی حراست خواهد شد. به جز این موارد، برخی از مهمترین دلایل عقد قرارداد شامل موارد زیر هستند:

  1. محافظت از حقوق و منافع در قالب الفاظ قانونی
  2. پیشگیری از هر گونه اعمال مبنی بر نقض قرارداد از طرفین معامله
  3. رعایت قوانین آمره
  4. پیشگیری از پرونده های دادگاهی و ریسک های قانونی مربوط به معامله
  5. ایجاد شفافیت بیشتر در تنظیم تعهدات

وظایف وکیل عقد قرارداد
یک وکیل حرفه ای در وهله اول احتمال نقض قرارداد را به حداقل می رساند و مانع راهی شدن آن به دادگاه های حقوقی می شود. در صورتی که قرارداد انجام شده به درستی بین طرفین معامله انجام نشده و سو استفاده هایی از آن انجام شود، هزینه های مادی و معنوی بسیاری برای طرفین به همراه خواهد داشت.
با در نظر گرفتن این شرایط یک وکیل حرفه ای وظیفه دارد در خصوص نحوه تنظیم قرارداد الکترونیک وکالت به رعایت اصل شفافیت و دقت توجه بیشتری نشان دهد. روشن نبودن قرارداد پیش رو دردسرهای بی شماری برای هر یک از طرفین به وجود می آورد. در هر یک از مراحل عقد قرارداد باید از قانونی بودن معاهدات و عدم نقص قوانین کشور با انجام آن ها دقت داشته باشید.

مشاوره رایگان در مورد وکالت تنظیم قرارداد با سجاد محمدی

دریافت یک جلسه مشاوره رایگان از یک فرد باتجربه برای انعقاد قراردادهای مهم مالی و تجاری و… اهمیت زیادی دارد. این جلسات مشاوره زیر نظر سجاد محمدی با بهترین کیفیت برگزار می شوند. موکلین می توانند به صورت تلفنی و غیر حضوری نیز از این جلسات مشاوره استفاده کرده و کلیه مشکلات خود را برطرف کنند. سجاد محمدی به عنوان بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز به کلیه قوانین تجاری، مدنی و… مسلط بوده و از بروز هر گونه اشتباه در رویه انعقاد قرارداد پیشگیری می کند.
شما می توانید برای داوری در خصوص اختلافات انعقاد قرارداد نیز با سجاد محمدی مشورت داشته باشید. حضور یک وکیل برای تنظیم قرارداد در جریان این اختلافات همواره نقش تعیین کننده ای خواهد داشت و به مصالحه سریع تر می انجامد. به طور کلی برای جلوگیری از این اختلافات، صفر تا صد آماده سازی قرارداد اولیه را به این وکلا بسپارید. بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز پس از پاسخگویی به کلیه سوالات موکلین، به عنوان وکیل نیز در کنار شما خواهد بود.

شماره وکیل تنظیم قرارداد شیراز

برای تنظیم نوبت جلسه مشاوره با وکیل تنظیم قرارداد شیراز سجاد محمدی با شماره 09171235873 تماس بگیرید. 

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل تنظیم قرارداد در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز روی لینک بزنید.

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز در حل پروندۀ شکایت حقوقی به موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی حقوقی

دعاوی حقوقی مرتبط با حقوق مدنی افراد و مجازات در مقابل نقض آن ها می شود. این دسته از دعاوی معمولا در قانون مدنی مشخص شده اند. دعاوی حقوقی به دو دسته ی دعاوی شخصی و مالی تقسیم می شوند.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%
مقالات دعاوی خانوادگی