ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری 

وکیل طلاق در شیراز

طلاق به معنای پایان یافتن زندگی مشترک به دلیل عدم سازش زوجین با یکدیگر است. این پروسه را می توان نقطه مقابل ازدواج دانست. در حقیقت آخرین راهی که پیش روی زوجین قرار گرفته و برای رها شدن از مشکلات زناشویی به آنها پیشنهاد می شود، همین راه است. همه ازدواج ها تا انتهای عمر دوام نیاورده و برخی از آنها بنا به دلایلی به جدایی ختم می شوند.

انواع دعوای طلاق
طلاق به درخواست زوج
طلاق به درخواست زوجه
طلاق به درخواست زوجه
طلاق به درخواست زوجه
طلاق توافقی
طلاق توافقی
طلاق توافقی
طلاق توافقی
طلاق بر اساس امکان رجوع
طلاق رجعی
طلاق رجعی
طلاق رجعی
طلاق رجعی

بهترین وکیل طلاق شیراز؛ معرفی پرونده‌ها + مشاوره رایگان

 طلاق حساس ترین و پر چالش ترین مرحله زندگی است که برخی از افراد در آن مرحله قرار می گیرند. قطعا حضور فردی کاربلد که قوانین طلاق را از بر باشد، در کنار این افراد، کمک شایانی به آنها خواهد کرد. در هر حال وکیل طلاق می داند چطور و از کجا باید شروع کند تا پرونده ای که در دست اوست با شکست مواجه نشود. یکی از خصوصیاتی که می توان به بهترین وکیل طلاق نسبت داد، برخورداری از تحصیلات عالیه است. وکلایی که مدارج تحصیلی بالاتری دارند، علم و تسلط بیشتری در مدیریت و کنترل پرونده های طلاق خواهند داشت. حال اگر ساکن شهر شیراز هستید و به دنبال بهترین وکیل طلاق شیراز می گردید، می توانید همین فاکتور را مبنای انتخاب قرار داده و در انتها با نتایجی عالی روبرو شوید.
بهترین وکیل طلاق شیراز و خصوصیات او
اگر هدفی همچون انتخاب بهترین وکیل شیراز را دنبال می کنید، باید اول از همه بدانید که این فرد دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی است. قطعا با بررسی این خصوصیات، به آگاهی بیشتری دست یافته و نحوه انتخاب وکیل طلاق برایتان آسان تر خواهد بود. در ادامه به این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

  1. برخورداری از تجربه و تخصص کافی
    ملاک قرار دادن تجربه و تخصص وکیل طلاق شیراز برای انتخاب او ضروری است. مسلما وکلایی که دارای تجربه و تخصص بالاتری هستند، توانایی بیشتری در مدیریت پرونده طلاق داشته و شانس موکل برای پیروزی نیز بیشتر خواهد بود. با بررسی سوابق کاری وکلا می توانید راجع به تجربه او اطمینان یافته و در نهایت بهترین وکیل طلاق شیراز را انتخاب نمایید.
  2. برقراری ارتباط موثر با موکل
    یک وکیل حتی اگر از سالها تجربه و دانش برخوردار باشد، اما نحوه ارتباط با موکل را نداند؛ کاری از پیش نخواهد برد. بنابراین باید شخصی را انتخاب کنید که امکان برقراری ارتباط موثر با موکل را داشته باشد. این ارتباط باعث آگاهی کامل موکل از روند رسیدگی پرونده شده و او را در جریان آنچه که در حال وقوع است، قرار می دهد. یک وکیل کارکشته و زبده نه تنها به حرف ها و درخواست هایتان توجه کامل دارد؛ بلکه با صبر و حوصله همه چیز را توضیح داده و شما را در جریان کلی پرونده قرار می دهد.
  3. دارای رفتار حرفه ای
    بهترین وکیل طلاق شیراز کسی است که از رفتار حرفه ای برخوردار می باشد. این رفتار را از روی اقدامات کلی او می توان دریافت. مثلا اگر وکیل شما به موقع در جلسات ظاهر شده و یا به تمام روند کار، آگاه است و همه مدارک را به طرز صحیح پر می کند؛ بدان معناست که او دارای رفتار حرفه ای است و می داند در هر مرحله چطور باید عمل کند.
  4. همدلی با موکل
    فردی را می توان به عنوان بهترین وکیل طلاق شیراز، مورد خطاب قرار داد که توانایی همدلی با موکل و درک او را داشته باشد. با توجه به اینکه جدایی یک تجربه تلخ و ناراحت کننده محسوب می شود؛ وکیل با همدلی ای که انجام می دهد، می تواند موکل را در شرایط بهتری قرار داده و دفاعیات بیشتری را از او به عمل بیاورد.
  5. اختصاص دادن وقت و زمان لازم به شما
    بهترین وکیل طلاق شیراز با وجود همه مشغله هایی که دارد، وقت و زمان لازم را برای یکایک موکلین خود خرج می کند. در حقیقت اگر او این کار را انجام ندهد؛ نمی تواند متوجه شود بیشترین مشکل موکل چیست و چه اقداماتی برای او، مناسب تر می باشند.
  6. قوی و با اعتماد به نفس
    اعتماد به نفس، بارزترین ویژگی هر وکیلی است. یک وکیل، زمانی موفق عمل می کند که علاوه بر برخورداری از شخصیت قوی، دارای اعتماد به نفس کافی باشد. بدین ترتیب او در جلسات دادگاه، مقتدر ظاهر گشته و استدلال های محکمی را به محضر دادگاه ارائه می دهد. همچنین او به دلیل داشتن چنین خصوصیتی، رسا و واضح صحبت کرده و بدون هیچ تنش و استرسی، صبحت های خود را پیش خواهد برد.
  7. صادق و درستکار
    متاسفانه امکان سوء استفاده در بسیاری از مشاغل وجود داشته و شغل وکالت، از این اصل، مبرا نیست. بنابراین باید تحقیقات لازم را به عمل آورده و سپس فردی را که دارای صداقت کافی است؛ به عنوان بهترین وکیل طلاق شیراز انتخاب کنید. بارها دیده شده که بسیاری از وکلا به بهای پرداخت مبالغ هنگفت از سوی دیگران وسوسه شده و موکلین خود را به آنها فروخته اند. لذا تاکید داریم که حتما افراد شایسته و درستکار را انتخاب کنید.

نکاتی در رابطه با طلاق توسط وکیل که باید بدانید
برخی از موکلین گمان می کنند صرفا انتخاب بهترین وکیل طلاق شیراز، کفایت می کند و پس از آن، دیگر نیاز به هیچ کاری از سوی آنها نخواهد بود. به همین منظور، لازم دیدیم نکات مهمی را راجع به روند انجام طلاق توسط وکیل، عنوان نماییم:

  • اولین نکته
    حتی اگر وکالت طلاق به وکیل واگذار شده باشد، باز هم موکل می بایست در جلسات مشاوره حضور یافته و تست عدم بارداری را نیز انجام دهد.
  • دومین نکته
    عده ای تصور می کنند انتخاب بهترین وکیل طلاق شیراز یعنی موفقیت تضمینی پرونده طلاق و برد حتمی آن. در حالی که واقعیت، چیز دیگری است. هیچ چیز حتی برد پرونده طلاق با حضور وکیل، حتمی نبوده و احتمال پیروزی، صددرصد نیست. لذا وکلا نباید چنین ادعایی داشته باشند. در این صورت این اقدام، تخلف محسوب شده و با وکلا برخورد قانونی خواهد شد.
  • سومین نکته
    اگر آگهی طلاق در عرض دو هفته یا یک ماه را در برخی از مکان ها مشاهده کرده اید، باید بدانید ادعایی بیش نیست. حتی در صورت حضور بهترین وکیل شیراز و یا طلاق توافقی، این پروسه، حداقل چهار تا شش ماه زمان می برد.

پرونده طلاق را به وکلای زبده طلاق شیراز بسپارید
دفتر حقوقی وکیل شیراز، بیش از ده سال است که فعالیت داشته و افرادی برجسته و توانمند با کارنامه های کاری درخشان را به کار گمارده است. این افراد که به عنوان بهترین وکیل طلاق شیراز شناخته شده اند، تجارب موفقیت آمیزی در حل انواع دعاوی حقوقی و کیفری کسب نموده و نتایجی مطلوب را برای موکلین محقق ساخته اند. جهت برخورداری از بهترین وکیل طلاق شیراز و دستیابی به نتایج مورد انتظار خود می توانید از همین طریق اقدام فرمایید.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای پایان یافتن زندگی مشترک به دلیل عدم سازش زوجین با یکدیگر است. این پروسه را می توان نقطه مقابل ازدواج دانست. در حقیقت آخرین راهی که پیش روی زوجین قرار گرفته و برای رها شدن از مشکلات زناشویی به آنها پیشنهاد می شود، همین راه است. همه ازدواج ها تا انتهای عمر دوام نیاورده و برخی از آنها بنا به دلایلی به جدایی ختم می شوند.

انواع پرونده های طلاق

جدایی که پایان روابط شرعی زن و شوهر را نشان می دهد، بر اساس درخواست فرد، به انواع گوناگون تقسیم می گردد:

  • درخواست از سوی مرد:
    گاهی مرد درخواست جدایی را دارد که با مراجعه به دادگاه و رعایت شرایط خاصی که برای این امر تعریف شده، مراحل لازم برای جدایی را طی خواهد کرد. ارائه درخواست گواهی عدم امکان سازش از سوی مرد برای جدایی، ضروری است و در صورت اثبات دادگاه جهت عدم امکان ادامه زندگی زناشویی، جدایی انجام می گیرد. مرد پس از شرکت در جلسه های داوری، ملزم به پرداخت حق و حقوق زن از جمله مهریه، نفقه و … بوده و سپس مراحل جدایی به اتمام می رسد.
  • جدایی توافقی:
    نوع دیگری از جدایی، طلاق توافقی است که طبق توافقات صورت گرفته میان زن و شوهر انجام می گیرد. پشت سر نهادن تشریفات خاص و صدور گواهی دادگاه مبنی بر عدم سازگاری زن و مرد، لازمه این جدایی است.
  • جدایی از سوی زن:
    گاهی درخواست جدایی از طرف زن مطرح می گردد. اگر زن شرایط عسر و حرج را تجربه نماید، می تواند درخواست جدایی نماید. اگر مرد بیش از 4 سال غیبت داشته باشد و یا از پرداخت نفقه به زن خودداری نماید، به گونه ای که ادامه زندگی برای زوجه، سخت و ناممکن گردد؛ شرایط عسر و حرج به وجود می آید. به جز این، زن در صورت داشتن حق طلاق می تواند درخواست جدایی نماید. در هر صورت حضور یک شخص به عنوان وکیل طلاق باعث می شود تا جدایی سریع تر صورت گیرد. وکیل طلاق با تمامی مراحل جدایی آشنا بوده و به دلیل تسلط بر امور حقوقی، مدت زمان لازم جهت جدایی را کوتاه می سازد.

طلاق توافقی

Divorce 5

طلاق توافقی نوعی از طلاق است که با توافق کامل طرفین صورت می گیرد. در این شرایط باید برای مهریه، حضانت فرزندان، نفقه، اجرت المثل، نفقه زن و نفقه فرزندان نیز به همان صورت توافقی تصمیم گیری شود. در این شرایط پس از ثبت دادخواست طلاق، رای دادگاه خانواده در این مورد صادر می شود.

حق طلاق

Divorce 6

حق طلاق یا وکالت طلاق می تواند به صورت یک وکالت نامه ی امضا شده از طرف آقا در اختیار خانم قرار بگیرد. در این شرایط خانم بدون نیاز به حضور یا حتی امضای آقا می تواند با استخدام یک وکیل اقدام به طلاق بکند. داشتن وکیل در این شرایط اجباری است.

حضانت

Divorce 6

رکن اساسی در طلاق توافقی، تفاهم است. بدین معنی که زوجین فارغ از هر دلیلی با نهایت تفاهم تصمیم به جدایی می‌گیرند. هنگامی که هر دو طرف با طلاق موافقت می‌کنند. ثبت درخواست طلاق بدون اعتراض از طریق …

مهریه

Divorce 5

در حقوق و سنت ایرانی، مهریه در واقع مالی است که زن به موجب عقد با مرد آن را صاحب می شود و مرد موظف است در مدت معین آن را پرداخت کند. دعاوی مهریه می تواند بسیار پیچیده و زمان بر باشد و به همین علت نیاز به یک وکیل خبره در این زمینه بیشتر احساس می شود.

سجاد محمدی وکیل طلاق

آیا جدایی، پایان خط است؟!
ازدواج، شیرین ترین مرحله زندگی هر فرد است؛ اما این بدان معنا نیست که همه ازدواج ها با موفقیت همراه هستند. دلایلی باعث می شوند تا یک ازدواج به شکست ختم شده و در نهایت زن و شوهر از یکدیگر جدا شوند. نباید بپذیریم که جدایی به معنای شکست است؛ چه بسا این پایان برای هر یک از دو شخصی که از هم جدا شده اند؛ آغازی دیگر باشد. مسئله قابل توجه، حساسیت بالای طلاق است که حضور فردی به عنوان وکیل طلاق را می طلبد. این فرد با تسلط بالای خود؛ مراحل قانونی را سریع تر طی خواهد کرد.
چرا برای طلاق، نیاز به وکیل دارید؟
جدایی نه تنها یک پروسه سخت و طاقت فرسا محسوب می شود، بلکه با پیچیدگی بسیاری همراه است. حضور فردی به عنوان بهترین وکیل طلاق می تواند به نوعی این پیچیدگی ها را از بین برده و مراحل جدایی را ساده تر سازد. حتی برای جدایی هایی که به درخواست طرفین صورت می گیرد؛ حضور فردی به عنوان وکیل طلاق توافقی، ضروری به نظر می رسد. وکیل، نقش بسزایی را در طی نمودن مراحل انتهایی طلاق ایفا کرده و در تمامی مراحل قضایی حضور خواهد داشت.
همچنین این فرد با آگاهی کامل به شرایط تنصیف یا شرایط پرداخت مهریه، قادر به دفاع از حق و حقوق زن و اخذ آنها خواهد بود. یکی دیگر از اقداماتی که توسط وکلای طلاق صورت می گیرد، دریافت گواهی عدم امکان سازش است. بدین ترتیب دادگاه متوجه می شود که به هیچ وجه امکان توافق میان زوجین وجود نداشته و تنها راه حل، جدایی است. در هر حال حضور وکیل در مراحل جدایی باعث می شود تا احتمال برد پرونده افزایش یابد. امری که به تنهایی و بدون حضور وکیل، دشوار به نظر رسیده و ممکن است مراحل جدایی را پیچیده تر و سخت تر سازد. ضمن اینکه پروسه جدایی بدون حضور وکیل ممکن است ماه ها و حتی سالها طول بکشد، اما باز هم به نتیجه نرسد.

مشاوره رایگان برای وکالت طلاق

هدف اصلی برای مشاوره های رایگان طلاق، کمک به تصمیم گیری بهتر و رسیدن به نتیجه ایده آل توسط زوجین است. زوجین با استفاده از این خدمات تصمیمات بهتری برای ادامه زندگی یا توافق در خصوص شرایط طلاق اتخاذ می کنند. به طور کلی از بار روحی روانی موکلین در جلسات مشاوره رایگان وکالت طلاق کم می شود که مزایای بی شماری برای افراد به همراه دارد. سجاد محمدی یکی از وکلای کاردان این حوزه است که به شما کمک می کند اطلاعات دقیق تری در این زمینه به دست آورید.

مهمترین مشکلات زوجین در زمان طلاق
در جلسات مشاوره سوالات بسیاری از سوی زوجین مطرح می شوند که اشاره به دغدغه ها و ابهامات آن ها دارد. سجاد محمدی در کلیه موارد زیر خدمات مشاوره حرفه ای به مراجعین ارائه می دهد:

  1. مسئله حضانت فرزندان پس از طلاق و قوانین مربوط به آن
  2. برنامه ریزی های پرونده طلاق و مراحل مختلف آن
  3. دلایل مربوط به ارائه تقاضای طلاق
  4. مسائل مربوط به مهریه، اجرت المثل و سایر حقوق زن

انجام این مشاوره ها بیشتر از هر چیز به کنترل احساسات طرفین دعوی می انجامد و مزایای قابل توجهی به دنبال دارد. این جلسات به صورت رایگان برگزار می شوند و پس از آن مراحل اقدام برای طلاق آغاز می شوند.

مزایای خدمات مشاوره وکالت طلاق

شما می توانید با استفاده از این خدمات اطلاعات وسیع تری برای پیگیری پرونده خود به دست آورید. در جریان این پرونده ها، توافقی یا غیر توافقی بودن پرونده، شرایط ویژه ای برای هر دو طرف به وجود می آورد. در صورت توافقی بودن طلاق، بازه های زمانی 45 روزه برای شرکت در جلسات مشاوره پشت سر گذاشته می شود که با استفاده از خدمات مشاوره سجاد محمدی این زمان کوتاه تر خواهد شد.

مراحل دادخواست طلاق شیراز

Divorce 2

ثبت‌نام در سامانه تصمیم طلاق

Divorce 3

مراجعه زوجین به مرکز مشاوره خانواده

Divorce 6

صدور گواهی عدم‌سازش توسط مرکز مشاوره

Divorce 4

صدور حکم طلاق بعد از بررسی مدارک

شماره وکیل طلاق شیراز

برای دریافت مشاورۀ رایگانی که در بخش پیش به آن اشاره کردیم، با شماره وکیل طلاق در شیراز 09330550588 تماس بگیرید. کافیست روی شماره ضربه بزنید.

سوالات متداول

نمی‌توان رقم دقیقی را برای هزینه وکیل برای طلاق در شیراز ذکر کرد. این هزینه به نوع پرونده شما بستگی دارد، و در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای مشاوره رایگان با بهترین وکیل طلاق شیراز روی لینک بزنید.

وکیل طلاق در شیراز در حل پروندۀ طلاقِ موکل کمک زیادی است، و کارهای قانونی لازم را با توجه به تبصره‌ها و قوانین حاکم در کشور اجرایی می‌کند. موضوعی که به موفقیت سریع‌تر و ساده‌تر می‌انجامد.

دعاوی خانواده

انواع طلاق، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق به‌درخواست زوجه، طلاق به‌درخواست زوج، فسخ نکاح، نفقه، مطالبهٔ مهریه، جهیزیه، اجرت‌المثل ایام زوجیت، اثبات زوجیت، حضانت فرزند و تجویز ازدواج‌مجدد مرد.

بیوگرافی

سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز، بیش از ۱۰ سال تجربهٔ وکالت دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی‌ارشد، گرایش حقوق خصوصی است. عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس و از داوران رسمی کانون داوران قوهٔ قضاییه نیز هست. و در این سِمت، پیشینه‌ای درخشان دارد. تاکنون وکالت بیش از ۴۰۰۰ پرونده را در دعاوی متعدد و در زمینه‌هایی چون حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی بر عهده گرفته است و در بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها، نتیجه مطلوب موکل خود را به دست آورده است.

سابقه
بیش از 10 سال
تعداد
بیش از 1000 پرونده خانوادگی
پرونده
موفقیت در پرونده 85%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات دعاوی خانوادگی